5. december 2010

Jamen jeg er jo lige her:

15 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er ikke til at finde på din nye adresse med google reader, når man indtaster din url adresse..

Kathrine sagde ...

jeg kan heller ikke komme ind på den :(

Kia sagde ...

Hej! Altså kan du ikke finde mig på Google reader eller er det bloggen du ikke kan komme ind på overhovedet? Hvilken browser bruger du?

Anonym sagde ...

Når man skriver www.fierceogfattig.dk, dukker der en grøn hjemmeside op hvor der står numero uno.. ??? Jeg har mac pro og bruger safari

Pernille sagde ...

Samme her.

Anonym sagde ...

Jeg kan heller ikke komme ind på din side. Og der er også en grøn hjemmeside der popper frem: http://www.unoeuro.com/

/julie

Emilie sagde ...

jeg kunne godt komme ind på din nye side før, men nu har den siden i går aftes vist en grøn side hvor der står numero uno :( jeg har også mac pro og safari..

Anonym sagde ...

Det virker altså ikke, øv øv øv

Anonym sagde ...

samme her...

Unknown sagde ...

Jeg har samme problem! Jeg bruger også Safari, Macbook Pro og der kommer en grøn hjemmeside op :/

Kia sagde ...

Hej piger. Bloggen har været nede, men er det ikke mere. Hvis den grønne side stadig kommer frem skal du trykke "refresh".. ;)

Anonym sagde ...

Jeg kan ikke få den til at virke. Den grønne skærm med numero uno kommer bare frem :/

Anne sagde ...

Den virker desværre ikke og det hjælper ikke at opdatere.

Anonym sagde ...

Den gröna sidan dyker upp hela tiden. Det går inte att refresha.

Anonym sagde ...

Det virkede fint et stykke tid, men nu kommer jeg også kun ind på den grønne 'unoeuro'. Både på din og Marias blog. Har prøvet at refreshe, virker ikke... bruger firefox og google chrome.