4. november 2009

BlendShe + nude blazer.


Da jeg besøgte Pro Tempore blev jeg opmærksom på BlendShe. Jeg var ret skuffet over deres vinterkollektion, som jeg så i sommers. (Det er vist den kollektion, som kan findes i butikkerne nu.) Men deres forårs- og sommerkollektion 2010 er allllllt for lækker. Den indeholder virkelig mange fine tendenser og tøjet er i et meget lækkert materiale. Prisniveauet er lavt og du kan f.eks få en nude blazer i ægte læder til 999kr., et par jeans til omkring 300kr. og en pleathernederdel til 199kr. Ikke dårligt. Denne blazer er fra forårs- og sommerkollektionen og kan først findes i den nye sæson. Men det er god inspiration! Jeg skal i al fald holde øje med BlendShe..

5 kommentarer:

Gina sagde ...

hysterisk lækker blazer!

Mette sagde ...

Og dejligt du skriver når der er noget du ikke er vild med fremfor kun at rose alle tingene eller tie stille :-)

Maria sagde ...

Uh! Den er godt nok fin den korte blazer - et forfriskende alternativ til alle de længere boyfriend-modeller, vi har set over sommeren. Og så i læder - frækt :)

/Maria

Kia sagde ...

Hej piger,

Ja, den er lækker og lidt anderledes..

Selvfølgelig skriver jeg hvis jeg er utilfreds med noget, men kun i den rette kontekst..

Kia.

Mette sagde ...

Ja, jeg ved godt du gør det - men nogen steder ser man bare ikke andet end ros og tænker at det hele vel ikke kan være lige fantastisk :-)