13. december 2008

"Can I kick it?"


Billede fra koncert i vega d. 11.12.2008
Oh, yes I can.. Jeg har travlt med koncerter, julefrokoster, lektier, undervisningsforløb, møder og studiejob. Denne uge er startet tidligt mht. fest. Torsdag tog jeg til den længe ventede koncert med den svenske funky sangerinde Lykke Li. Hun leverede en fantastisk koncert, som dog var for kort. (På Roskilde Festival gav hun mere af sig selv..) Hun var chic i et Givenchy/Lanvin-inspireret outfit og spurgte om følgende: "Can I kick it?" "YES, YOU CAN!" Dejlig aften, hvor jeg investerede i en fan-stofpose.. :) I går var jeg til julefrokost og i dag er jeg på vej ud af døren til endnu én julefrokost der starter kl 15. Puh, stramt program. Jeg vender frygteligt tilbage. God weekend! Vi skrives ved imorgen, når tømmermændene tillader et indlæg..

Ingen kommentarer: