7. december 2008

Min strømpebukser løber..


..Da jeg tog strømpebukser på denne morgen var 3 ud af 4 løbet/med små huller. Det er i min verden ikke særlig chamerende at komme til familiefødselsdag iført hullede strømper, det er sjusket. Inden jeg smed dem ud kom jeg dog til at tænke på Alexander Wang aw 08 og det cool punk-look med de hullede strømper. Det er selvfølgelig ikke i alle henseender at man kan bære ovenstående look, men til en privatfest og til hverdag vil looket med hullede strømpebukser fungere. Det gode er så at jeg har noget at bruge dem til - strømpebukser er en fast udgift efterhånden! Må eksperimentere lidt med denne trend. Er det noget for dig? I hvilken sammenhæng?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er ikke noget for mig... Det bliver lige lovlig autonomt at se på i mine øjne, men det er jo smag og behag...?

Modedullen sagde ...

Altså, jeg synes, det ser røvsmart ud på catwalken / AW AW 08 (det første AW står altså for Alexander Wang - uheldige forbogstaver i denne sammenhæng!). Men jeg kom en dag på arbejde med strømper, der løb, og det var ikke smart. Bare sjusket. Så der er jeg helt enig med dig!

mvh
Mette