29. november 2009

Adventskalender #1.

Taske fra Friis og Co., I butikkerne til januar, 500kr.
Så blev det 1. søndag i advent og jeg har besluttet at afholde nogle små adventskonkurrencer frem til jul. Den første adventsgave er denne virkelig lækre taske fra Friis og co. Den er ret stor og rummelig i virkeligheden og er opdelt i to rum. Som bonus får vinderen af tasken et skønt sæt Aussie shampoo og balsam. Lækker taske OG lækkert hår! Ikke dårligt..

For at vinde denne lækre taske + aussie shampoo/balsam skal du give dit bud på den perfekte kærestejulegave på budget. Send mig en mail på fierceogfattig@gmail.com, skriv adventskonkurrence i emnefeltet og kom med dit bud inden kl 24 i dag. Så er du måske den heldige vinder. Held og lykke og happy advent! :)

21 kommentarer:

C.H.R.I.M.S. C.R.A.M.S. sagde ...

så er der sent et bud som min kæreste ihvertfald ville elske :D

Kia sagde ...

Uhh! Det glæder jeg mig til at læse. Synes at det er så svært at købe en god gave til min kæreste, som IKKE er sportsgrej eller en dvdbox med sopranos.

:)

Kia.

Pernille sagde ...

Kan man sende mere end ét bud?

Søs sagde ...

Så har jeg også sendt et bud - selvfølgelig det bedste, hvis du spørger mig ;)

God første søndag i advent!!

anna sl sagde ...

Jeg har prøvet at sende en mail til dig, men der står der er sket en fejl så ved ikke om du har modtaget den. Har du modtaget en mail fra annasl@stofanet.dk? :D

Kia sagde ...

Hej Pernille, Anna og ...,

Nej, send et bud, så er det fair for alle.. :) Men du kan godt sende et par bud i en mail, hvis du har flere fantastiske ideer.. :)

Har ikke modtaget en mail fra dig, Anna. Tjek om adressen er skrevet korrekt..

..., Uh, der er så mange gode bud allerede..

God advent til dig også!
Kia.

Nete sagde ...

ÅRH mit bud er godt! Eller.. Det håber jeg - for den er købt! Tak for en dejlig blog Kia :-)

Kia sagde ...

Hej Nete,

1000tak for dit bud! :) Og tak for den fine kompliment.. Er da glad for at du gider være her.

God søndag,
Kia.

Pernille sagde ...

Jeg føler mig mindre kreativ idag, men den taske er skøn, så jeg har prøvet at lægge hjernen i blød :).

God søndag!

CATHRINE FRIER SVAN sagde ...

JEG HAR SENDT ET BUUUUUD! :)
Jeg ville eeeelske den taske, hehe.

//Cathrine
www.freecouture.blogspot.com

Kia sagde ...

Pernille,

Ja, jeg håber du når det.. :)

Kia.

Anonym sagde ...

Ej, jeg overså, at man skal skrive "adventskonkurrence"! Håber, du åbner mailen alligevel:-)

God adventssøndag.

/Louise

Kia sagde ...

Hej Cathrine og Louise,

Tak for jeres bud. Den taske er også så lækker! :)

Mon ikke det går med din mail alligevel?

God søndag.
Kia.

Emilie, en pige fra provinsen sagde ...

Ush, lækker taske og Aussie produkter er bestemt heller ikke tosset, mit bud er send! :).
Kh. Emilie
www.pigefraprovinsen.blogspot.com

Leander sagde ...

Aloha!

Så er mit bud sendt afsted, så der er kun tilbage at sige "træk MIG op af hatten!"

Forresten ville jeg selvfølgelig love at tage mig kærligt af tasken, den ville få nus, og helt klart også lov til at sidde i sofaen.

Klem

Anonym sagde ...

Virkelig fed taske!
Jeg er ny læser på bloggen, og jeg synes den er rigtig god.
Jeg har også sendt mit bud, som jeg håber kan bruges :)

/Marie BM

Kia sagde ...

Hejhej piger,

Tak for jeres bud! Jeg glæder mig til at finde vinderen, som ikke bliver trukket op af en hat. Nejjj, du.. Jeg læser skam alle 160mails og finder vinderen. No lie! :)

Kia.

Roxanne sagde ...

hvornår bliver vinderen 'offentlig' gjort?

Kia sagde ...

Laterrr, jeg har modtaget 160mails.. Skal jo finde den bedste..

:)
Kia.

Katrine sagde ...

Noooo - jeg glemte det! Arj hvor dumt altså! ..better luck next time I guess (; iiih..

Matilde sagde ...

Hvornår bliver vinderen offentliggjort?