17. november 2009

17112009 - Outfit.



Jeg har haft en vild tirsdag med morgenvagt på jobbet kl 7 til 12. Efter job tog jeg direkte til Baresso for at mødes med et par studerende fra Aalborg Uni. Jeg har vist lignet lort, nåede ikke makeup eller noget i morges. Undskyld, piger - Jeg plejer at være meget præsentabel. Efter mødet tog jeg hjem, fik et bad og tog min nye pailletjakke på. Den er et af mine fund fra Super Deluxe Loppe i Øksnehallen. Måtte af med 200kr for den. Ikke dårligt.. Især fordi den søde sælger sagde "Du får den for 200kr, fordi den klæder dig. Og lov mig at du ikke kun bruger den til fest". Det lovede jeg hende og hvor er jeg glad for den!

Jeg var også lige et smut forbi Nordvest for at hilse på Mia hos Friis og co. Ellers har jeg spist demokratimiddag på Sticks and sushi. Vi havde to nybegyndere med til sushi og det var en succes! Huskede du at stemme?

20 kommentarer:

Julie Monberg sagde ...

Den forstår jeg virkelig godt, at du er glad for. Hvor er den pæn. Godt fund! (: Og ja, jeg kan kun give sælgeren ret - du skal bestemt også bruge den til hverdag.

JULIE

Mie sagde ...

Hvor er den bare FLOT :)

Anonym sagde ...

hvad bruger du cirka når du spiser på sticks and sushi?

Nina sagde ...

F*** den er FLOT!!! Lucky you.. :-)

Kia sagde ...

JAAA! Den er så flot! :)

Min kæreste og jeg bruge 600kr idag, men så fik vi også te + menu med 20stykker/6 sticks/grønt + 8 ekstra små makiruller + japansk kartoffelsalat + 2 IKI øl.

Så det er ok. Selvfølgelig ikke ligesom at gå på café, men det er jo også en anden slags mad..

God aften,
Kia.

Tina sagde ...

Guuuuud hvor er den flot!!! :) Er helt misundelig! Super lækkert outfit!
//www.fashion-holics.blogspot.com

Tigeren aka Chau sagde ...

Super flot køb Kia!
Den klæder dig godt.

Sticks and Sushi er vores stamsted - we love it!
mest pga. deres børnemenu :-)

/Chau
http://thetigerakachau.blogspot.com/

MOMO sagde ...

hvor er den dog smuk! og unik. wauw

Mille sagde ...

Hvor er den bare fin, Kia!!

Anonym sagde ...

FLOOT jakke! - og meget billig:)
bliver lige nødt til at spørge hvor den fine t-shirt er fra..?:)

Anonym sagde ...

Fedt outfit!
Men hvornår kommer dine Ebay-fund op, som du lovede?
Venter i spænding :)

Kia sagde ...

Jaaa, den er lækker og unik! Min tee er en tank fra Gina Tricot..

Fund er op as we speak..

:)Kia.

Anonym sagde ...

Wauw en flot pailletjakke! Hvor kan man ellers få den?

Camilla Laursen sagde ...

årgh en fede jakke! og kan den bare pifter hele looket op! ;)

millemilla.blogspot.com
paaminhylde.blogspot.com

Nynne Sille Hansen sagde ...

Kia du var fin præsentabel igår. Tak igen for interview. Vi kontakter dig når vi har fået bikset et færdigt produkt sammen. Derudover vil jeg da også lige være med på bølgen -flot jakke!

Kia sagde ...

Heeej!

Nynne, det var godt. Jeg synes selv at jeg lignede lort! :) Men sådan er det jo nogle gange..

Man kan finde ligende jakke i Wasteland og Genbrug 79 på vesterbrogade.

Ok?

Kia.

Helene sagde ...

VIRKELIG en flot jakke! (:

- www.blogalahelene.blogspot.com

Katrine. K sagde ...

Iiih hvorfor så jeg ikke sådan nogle lækre ting? hmm..

Anonym sagde ...

hej tænkte på hvor dine støvler er fra ?

Kia sagde ...

Hej!

Mine støvler er fra H&M.. :)

Kia.