7. november 2009

Dixie-love.






Forleden mødtes jeg med Tina fra Dixie. Hun viste nogle af de lækre styles, som Dixie har at byde på den næste tid. Jeg er så overrasket over de styles og den kvalitet, som Dixie nu står for. De fleste tasker er i ægte skind, læder eller ruskind. Priserne ligger mellem 199 og 1299, så det er jo til at betale. F.eks. kan man få en lækker ruskindstaske med nitter for 499kr. Jeg havde svært ved at vælge mine favoritter, men har her begrænset mig til 8 styles som MEGET gerne måtte stå i mit klædeskab! Uret og ruskindsmuleposen er især vindere hos mig. Dixie forhandles på smartgirl.dk, i Message og andre småbutikker i Danmark. Jeg skal helt sikkert forbi Message på strøget og røre lidt mere.. Jeg kan jo ikke få det hele.

11 kommentarer:

Tina-beautyandbig sagde ...

Hvad koster uret?

Helle sagde ...

Årh hvor fin palliettaske. Den MÅ jeg eje. Den er direkte kommet på julegaveønskelisten.

Tak for tips

/Helle

Marie sagde ...

Husk at Message giver studierabat, de reklamerer bare ikke med det :)

Bare hvis nu du ikke vidste det :)

KH Marie

Pernille sagde ...

Hvor er den store paillettaske bare fantastisk! :)

Simone B sagde ...

Er der nogen der ved hvor stor den sorte, Alexander Wang-agtige, læder taske er? Kan man have A4 mapper i den? De er jo så flot!:)

Kia sagde ...

Hej piger,

Urene koster 399kr. Paillettasken koster 299kr og "Alexander wang" tasken koster 499kr og er stor nok til a4-mapper i moderate mængder.. :)

Kia.

Simone B sagde ...

TAK!:D

Kia sagde ...

Hej Simone,

Selv tak.

Kia.

Emilie Johanne sagde ...

Hej
den sorte paillettaske er super fed!
- hvor stor er den?
/Emilie-Johanne

Kia sagde ...

Hej Emilie,

Den er ret stor. Sådan A4 mappe.. med god vilje.. :)

Kia.

Katrine sagde ...

Dixie forhandles også i bahne :) Til dem der ikke vidste det. Kan godt være det er udvalgte butikker..