18. november 2009

EBAY-KUP!

(Klik for at se en større version.)


Her er mine Ebay-kup, som gjorde at jeg vandt 300euro. Jeg brugte de 200euro, som vi havde fået til rådighed udfra mantaet, "Sådan vil Kia se ud til vinter". Jeg startede med at købe leojakken og "byggede" derefter videre på outfittet. Jeg synes selv at det blev et ret cool og anderledes outfit. Pelsen er fake og vintage og den kostede mig 450kr inkl. porto. Jeg elsker virkelig pelsen og den er klart det køb jeg er gladest for. Plateauskoen kostede 190kr inkl. porto og de er i overraskende god kvalitet i forhold til prisen. Jeg endte også med at købe en lækker mulepose med nitter fra Topshop af en privat sælger for 190kr inkl. porto. Den grå tee er fra American Apparel og kostede 105kr inkl. porto. De sorte "satin" leggings kostede 37kr inkl. porto. Den store perlehalskæde kostede 67kr inkl. porto. Til sidst mit favoritkøb - Velourbustier med nitter, som jeg kan passe, til den nette sum af.. Wait for it.. 8kr inkl. porto (!!!). Jeg kan godt lide sammensætningen og ved at jeg vil blive glad for at alle de her items ligger i mit klædeskab indtil videre.. Kan I lide det?

Ebay-guide følger..

21 kommentarer:

sofie madsen sagde ...

er der flere tilbage af bustieren? :)
og rigtig fede køb! tillykke!

Alberthe sagde ...

Jeg er vild med skoene og velourbustierem! Super gode fund, du har gjort dig :D

- Alberthe

Tigeren aka Chau sagde ...

Om vi kan lide det?
Jeg kan i hvertfald! jeg er også en sucker for gode køb.

/Chau
http://thetigerakachau.blogspot.com/

camilla // olinesmor sagde ...

Leo jakken er super smuk.

Har allerede en ebay guide liggende på min blog til dem der kunne være interesserede.

http://fashionism-camillah.blogspot.com/search/label/ebay%20for%20dummies

Fashionizta sagde ...

Uhh, leojakken og skoene er fantastiske. Gode fund :)

Helga sagde ...

Halskæden kan jeg virkelige godt lide. Og 8 kr for bustier!??
Glæder mig til guiden! :)

MarieJoost sagde ...

Uuuh er også blevet forelsket i ebay. det er ligesom man bliver endnu gladere for tøjet når man har gjort et kup?

Anonym sagde ...

Fantastiske fund!!
Og vildt fede - og billige sko! Hvor på Ebay kan de findes?
Hvis der er flere? Køber selv sko derover meget ofte :)

Camilla sagde ...

Om vi kan lide det?? Jeg ELSKER det. Kia for pokker - det er jo de sko jeg skal have. Det må altså lige blive et fælles projekt, for jeg er ikke en Ebay Deal Hunter som dig ;)

Tillykke med det forresten!

ida sagde ...

Hvor er det bare nogle vildt fede ting, og priserne gør det jo bare endnu bedre:)
Tror selv jeg skal have anskaffet mig en leopard pels!
Tillykke med du vandt!

Camilla sagde ...

sikker nogle fantastiske køb du har gjort dig. meget forståeligt at du vandt konkurrencen, da du har fundet nogle specielle, anderledes og ikke mindst billige ting! :)

Anna sagde ...

Vil også MEGET gerne høre om der er flere sko - er lige dem jeg har ledt efter, og så til den pris.

Hvis du sælger dem - er jeg på! :-)

Kia sagde ...

Hej piger,

Velourbustieren var one of a kind, men man kan finde lignende ved at søge på "studded bustier" eller sådan noget.

Her er link til lækre SKO!
http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p4712.m38.l1313&_nkw=NEW+BLACK+SUEDE+HIGH+HEEL+PLATFORM+SHOE+BOOT+&_sacat=See-All-Categories

God aften,

Kia.

Helene sagde ...

Jeg er vild med sådan cirka det hele :D Rigtig godt gået!

- www.blogalahelene.blogspot.com

Sofie B sagde ...

Gode kup!! Jeg glæder mig til en guide.. Ebay er for mærkeligt til mig, men håber du kan hjælpe mig lidt på vej til nogle gode kup.. ;)

Katrine. K sagde ...

Sikke et tyveri med den bustier ;-) Ser frem til guiden for er komplet spasser til e-bay..

Anonym sagde ...

Seriøst fede kup! Specielt jakken:)

clara sagde ...

Super cool ting du har fundet synes jeg. Rigtig fedt sammen, men kan klart også fungere hver for sig hvilket jo et vigtig hvis man er på SU! Rigtig fedt også at se den, nu meget mainstream, leopardjakke brugt på en anderledes måde end alle andre bruger den:)
btw. fed blog i det hele taget, tjek min ud hvis du får lyst: blacknailsdirtykiss.blogspot.com

Hilsen Clara

Kia sagde ...

Hehe, tak for jeres fine ord! :)

Kia.

Anonym sagde ...

hey, Hvad hedder den sælger som du købte skoene af? :)

Kia sagde ...

Hej,

Her er sælger af sko:
http://myworld.ebay.co.uk/uccshoes/

God dag,
Kia.