15. november 2009

Home, sweet H&M home!




Jeg var for nogle uger siden forbi H&M for at tjekke deres nye home-kollektion ud. Jeg interesserer mig ikke specielt meget for indretning, men jeg er trods alt en pige og piger kan godt lide sengetøj, viskestykker og håndklæder. Jeg kan i hvertfald.. :) H&M home bestemt et godt bud til os fattige studerende.. Alle tingene er til at betale og fordi de fleste ting er så billige, så tør sådan en som mig at tage chancer omkring tendenser og farver. Jeg faldt for det øverste tema og overvejer klart at købe sengetøjet. Leopletter kan jeg godt glemme, da jeg bor sammen med en rimelig konservativ fyr, som kan lide neutrale farver, træsorter og rene linier. Hans smag har lidt smittet af på mig (For rene linier fungerer jo!), så et leopardsengetæppe kommer nok ikke ind for min dør.. Men pænt er det. H&M home forhandles kun på hm.com, så hold øje med siden, hvis du vil have fat i noget.

9 kommentarer:

LostInHerDreams sagde ...

Kunne være man skulle titte der forbi når jeg skal indrette mit nye værelse ^^ Er lidt vild med det der leopard-tema :b

Kia sagde ...

Jaaa, der er nogle lækre ting imellem! :)

Kia.

Mona sagde ...

er rigtigt vild med det øverste tema! hvad skal man ca. give for et sæt sengetøj? (:

Fashionizta sagde ...

Er helt vild med leopard temaet - der findes også juletræspynt i det fineste leopard. Et must på årets træ ;) - så måske der kan sniges lidt animal på dit juletræ i år, uden at fyren opdager det?

Signe sagde ...

årh jeg er helt vildt med leopard temaet :D

Anonym sagde ...

Er det kun på deres hjemmeside, man kan købe deres home ting? :)

Kia sagde ...

Haha, jeg tror han opdager det hvis der hænger leopardprintede julekugler på juletræet.. :)

Ja, hm home forhandles kun online..

Kia.

Anonym sagde ...

Kan rigtig godt lide det øverste, men det findes ikke på deres hjemmeside... Hvordan kan det være ... Øv :(

Kia sagde ...

Hej Karina,

Det er deres forår/sommer-kollektion, så det kommer nok først op i det nye år.. :)

Kia.