29. november 2009

Lørdag - Crazy hair.

lørdag1
..Mit hår ligner en høstak. Godt at jeg snart skal til frisøren. Der skal virkelig ske noget med det.. Lige nu er jeg så træt af mit hår! Lørdag formiddag blev spenderet med Julie, Eia og Katia. Vi spiste en skuffende frokost, men hyggede os rigtig meget. I dag skal jeg nok bare slappe af og nå en chilideadline. Måske en tur på Rovsinggademarkedet med min kæreste, hvis han ikke har for mange tømmermænd.. God søndag til jer alle! Husk adventskonkurrencen.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jakken og shortsne er fantastiske!
//theycallhersilje.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej Silje!

Tak skal du have. Jeg er også vild med mine pleather shorts! :)

Anonym sagde ...

elsker jakken!

- http://rosefashionandmore.blogspot.com

Anonym sagde ...

hvor er dine shorts fra?

Lise Jørgensen sagde ...

og lækre stænger :) hehe.. rigtig god blog du har dig :)

Lise
LISEiAM.blogspot.com

Kia sagde ...

Hehe, tak.. :)

Mine shorts er fra Gina Tricot.

Kia.

Anonym sagde ...

Det passer ikke du ser altid knaldgodt ud, uanset hvordan du er stylet. Og dit hår er en fryd for øjet.

Mange hilsner Bettemås

Kia sagde ...

Ihh tak, du! :)

Kia.

Anonym sagde ...

elsker din blog :) hvor er halskæden fra ?