12. januar 2009

Jeg elsker alle kjoler - især gallakjoler.

Golden Globes løb af stablen i går. Award-shows betyder fantastiske gallakjoler. Her er mine favoritter. Der var de sorte. Evan Rachel Wood havde valgt en smuk vintage Elie Saab kjole og Kate Winslet en YSL kjole, som jeg personligt ville dø for.

Der var de lyse. De lyse kjoler var der rigtig mange af på den røde løber. De lyse kjoler er smukke og elegante på en eksklusiv måde. Eva Mendes' og Kate Beckinsale's lyse kjoler er mine favoritter her. Eva Mendes i Christian Dior og Kate Becinsale i J. Mendel.


Der var de blå. Den dybblå farve står godt til både solbrun og meget lys hud. Jeg er vild med Blake Lively's flotte former i denne kjole fra Nina Ricci. Anne Hathaways lyse hud ser endnu smukkere ud i denne kjole fra Armani Privé.
Der var de røde. Rød er ikke min farve, og jeg synes ikke at alle kan bære denne farve. Eva Longoria kan nærmest bære alt, her er hun i en smuk Reem Acra kjole med slæb.

(Photocredit - style.com)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg må nøjes med din brugte til galla på gym.. :) Men den er jo næsten lige så flot som dem på billederne.

Kia sagde ...

Den er smuk smuk smuk. Jeg tror jeg vil have den på når du er færdig med den.. :)

AmandaaLøkke sagde ...

I skulle prøve at besøge Mannequin Shop, de har de flotteste gallakjoler og til meget rimelige priser!

Butikken ligger I København, Hyskenstræde 3, ellers har de en hjemmeside der hedder

www.mannequin-shop.dk

Det er virkelig et besøg værd!