9. november 2008

Copycat.


Jeg er meget inspireret af tendens-siden i denne måneds udgave af Cover.
På tendens-siden skriver Cover således: "Læderbukser er kommet stort igen denne vinter. Brug dem med lækre t-shirts i bløde materialer, den uundværlige herrehabitjakke, etniske smykker og masser af uhøjtdelige accesories. Farverne er sort, brun og grå i alle nuancer."

Prøvede at tage elementerne og genbruge dem til mit eget look. Oversized blazer fundet i min mors skab, transparent tunika fra Gina Tricot, smalt bælte fra h&m, stramme jeans fra Pepe Jeans, sølvkæden fik jeg engang i konfirmationsgave, træarmbånd fundet på Roskilde Festival og mit ur fra casio. Synes dette outfit er ret fedt, men pga. habitjakken er det meget maskulint. Jeg vil derfor tage et stramt pencilskørt på til blazeren, den transparente t-shirt og bæltet i taljen.

Hvad synes du om looket? Kan man se dig se sådan ud på DK's gader?
(Billede taget af undertegnede fra november 08 udgaven af Cover.)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du kunne snildt se mig i det! Jeg ville måske vente til foråret, og så vælge lyse nuancer, for at bløde det maskuline op. Men jeg elsker den taljeskårede silhuet, jeg elkser blazere og lag-på-lag. Så dette look synes jeg kombinerer mange af mine favoritter.

Kia sagde ...

Jeg tror at jeg ville droppe bukserne og tage en nederdel på. Følte mig ret maskulin, da jeg også havde jeans på. Men habitjakken og den lyse t-shirts og bæltet er cool, synes jeg.