15. november 2008

Receptions-outfit.


Brugte min fredag til svigermors reception. Hun har åbnet et nyt sted, og dette skulle jo fejres. Jeg ville normalt have taget en kjole på, men følte mig meget overdressed, da jeg var på vej ud af døren og valgte at kaste nogle stramme jeans fra vila på. Derudover tog jeg en stropløs blå overdel på og en bolero med fine flæsedetaljer fra Mango. Følte mig godt tilpas hele aftenen og overdelen er alligevel ret festlig, da den er stropløs. Stropløs er lig med opmærksomhed :)
For en gangs skyld havde jeg ikke røde negle! Jeg har nemlig fundet en perlemorsneglelak i gemmerne som lige skulle prøves. Nu er jeg på vej til fest i en LBD fra Gina Tricot. Billeder postes imorgen. Håber I får en dejlig aften! Måske er der nogle af jer der skal til Sensation White i parken?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fed, fed overdel Kia...

SENSATION igår var SÅ FEDT - har aldrig oplevet noget lignende og der blev godt nok trampet igennem :o)

Kia sagde ...

Hej søde Sandra. Tak.
Det der Sensation glæder jeg mig til at høre om. Metroen og byen var all-white igår. Det var fedt. Kan se på FB at der har været sjovt.. :)