18. november 2008

Them Hills.



I den danske bloggerverden bliver der talt meget om Gossip girl. Serien har aldrig rigtigt fanget mig. Jeg vil hellere slå et slag for The hills. Det startede med Laguna Beach og nu sidder jeg klar hver tirsdag for at se det nyeste afsnit af the hills på mtv.com. Serien sendes om mandagen i USA. Jeg er vild med the hills - venskaberne, dramaet, moden, rejserne, mændene og selvfølgelig Spencer Pratt og Heidi Montag, som er USA's biggest bad guys i øjeblikket. Modemæssigt er der altid noget at se på, da pigerne klæder sig meget europæisk, arbejder for elle og går på mode-skole i LA. Du kan se de nyeste afsnit her. Men pas på: Det er afhængighedsskabende! :)
(Photocredit - celebuzz.com)

6 kommentarer:

Sidsel Søgaard sagde ...

The Hills er helt klart ikke at forglemme! -selvom jeg er én af de gossip-hooked! Mtv, hverdage kl 17:)

Anonym sagde ...

Endelig en som forstår min afhængighed af The Hills - Tak!

Kia sagde ...

Fedt, at vi er flere! Love love love the hills.

Henriette sagde ...

The Hills Rock!! Fandt mig selv forleden og sidde og se gamle afsnit til kl 2 om natten ;)
Besat, det tror jeg nu nok! Og hvorfor er Spencer så hammer irriterende, han hader jo alle!?

Anonym sagde ...

´Jeg er helt hoocked på The hills- og har jeg været siden det hed Laguna Beach, The real OC...
GG har heller aldrig fanget mig, men The hills er en sikker vinder:)

Kia sagde ...

Man kan bare ikke lade være.. :)