4. november 2008

Dagens køb - sko.


I denne måned har jeg modtaget en pengegave på 1000kr. fra et familiemedlem. Det varmer virkelig godt i mit budget og kan hjælpe mig med at gøre nogle ret nødvendige køb. Først og fremmest skal jeg til frisøren på Torsdag. Har ikke været til frisør i evigheder, fordi jeg sidst fik en meget kort frisure, som fik mig til at ligne en dreng. Not nice. Nu prøver jeg igen.
Har valgt at genbruge sidste års vinterstøvler, de skal pudses og en tur til skomager, så er de vinterklar. Så der sparer jeg nogle penge.
Derfor har jeg investeret i et par nye converse allstars, som er mine favoritsko. Mine gamle led jo en forfærdelig død. Derudover mangler jeg til min lille samling af sko, et par laksko med hæl. Går ikke i rigtig høje hæle og jeg sætter grænsen ved 9 cm. Kan virkelig ikke gå i andet. Så jeg fandt disse (8,5 cm hæl) på hm.com til 249kr. Jeg synes de er så fine!

Det var vist de 1000kr - Frisør, converse og laksko.

(Converse fundet på smartgirl.dk, laksko fundet på hm.com)

Ingen kommentarer: