2. november 2008

Sex, drugs and rock'n'roll.




Jeg er vild med musik. Mine favoritblade er gaffa og soundvenue og jeg køber et par albums om måneden. Nogle gange køber jeg nyt musik og nogle gange køber jeg gammelt musik.
Band-tees er cool, fordi de giver et feminimt outfit et rocket look. Et instant rock chic kick! Herover har jeg fundet en del band-tees, som på mange måder er kult. Jeg tror at jeg vil investere i Ramones band-tee næste gang. Se selv herunder, hvor cool det er. Rock'n'roll.

(T-shirts set på gaffashop.dk)

2 kommentarer:

AstridP sagde ...

Aaaaaaaaargh, spread the RHPS and BRMC luuuuuuuuuuuuuuuuve :D



(Beklager mit overdrevne udbrud, men oprydning på værelse + dansk stil er ikke ligefrem mit yndlingsforetagende en kold søndag aften)

Kh Astrid (:

Kia sagde ...

YEAH, rockandroll!!! :)