24. november 2008

PS.

Kia og H&M er færdige med hinanden! Jeg er SÅ træt af at blive informeret om diverse smukke billige kjoler som ikke kommer i butikkerne. Jeg vandrer rundt i indre by efter skole og job, i flere uger for at finde kjolerne. "Salgsassistenter" og "Chefer" ved INGENTING, selvom mine beskrivelser bliver mere og mere desperate.. Hvad sker der så? Så lægger H&M dem alle op på deres onlineshop til alle dem, som sidder foran computeren på jobbet og har tid til at overspringshandle. NU er kjolerne endelig på Amagertorv, og har jeg måske tid til at tage derind for at finde ud af at de alle er blevet revet væk? SNYD, SNYD, SNYD. I hate you H&M. Jeg burde få tildelt alle kjolerne for blood, sweat and tears. TSK.
Sov godt, søde læsere :)
(PPS. Hvis nogen vil sælge en kjole fra H&M, kontakt mig gerne! :)

Ingen kommentarer: