12. november 2008

Them bags - En god sag.



Så ankom der 2 stk. stofposer fra Dansk Røde Kors/StyleConsul. De er meget fine og den ene er allerede taget i brug i dag. Jeg bruger som skrevet i et tidligere indlæg stofposer som tasker, og det bedste er selvfølgelig når jeg kan støtte en god sag. I dette tilfælde går ALLE mine penge for stofposerne til Røde Kors' hjælpearbejde. Med stofposerne er der også kommet fokus på miljøet. Jeg valgte taskerne efter stil og ikke efter designeren. Won Hundred-posen er ret rockchic og Mads Nørgaard-posen har et godt budskab. De er ret store og der kan være mange ting i dem. Vil du støtte og blive smart samtidig? Læs mere her. Jeg købte online her.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhh, de er også så cool! Faldt selv for Day Birger Mikkelsens (den med hånden).
/Julie

Kia sagde ...

Day Birgers net er også ret fedt, men kunne ikke stå for det buddhistiske ordsprog på Mads Nørgaards net og Won Hundreds net ramte bare min stil.. Total rock. :) Fedt at man kan støtte et godt formål og stadig være hot.