26. november 2010

3 keylooks + accessories fra Gina Tricot.

Her er 3 looks fra Gina Tricot i onsdags. Det er en ret stærk kollektion og jeg glæder mig til at vise jer billeder af tøjet. Først, vil jeg dog lige vise jer 3 keylooks og et par lækre tasker. Jeg er ret vild med stylingen og synes det repræsenterer Gina Tricots SS11-kollektion på en rigtig god måde. Derudover er Gina Tricot blevet ret god til accessories, især rigtig fine tasker. PhotobucketPhotobucket
Modellerne var i øvrigt TÅRNhøje og virkelig smilende - Elsker smilende modeller. Det midterste look er mit ynglings. Hvilket er du mest til?
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Mine accessoriesfavoritter - Taskerne er ikke i ægte læder/skind og priserne er selvfølgelig derefter. Jeg er rigtig glad for de tasker jeg har fra Gina Tricot. Bl.a. min elskede skoletaske, som jeg har haft på, på hver eneste dagens i 100år snart.. :) Det jeg vil frem til er, at man selvfølgelig får hvad man betaler får, men hvis man passer på sine ting, sagtens kan have sit Gina Tricot grej i rigtig lang tid. I må meget gerne skrive jeres mening om kvaliteten af Gina Tricot accessories i kommentarfeltet..

22 kommentarer:

Lise sagde ...

Min yndlingstaske er fra GT :) Har også mange smykker derfra men det er vel også begrænset hvor meget skade man kan gøre på et par øreringe.
Den store brune shopper glæder jeg mig til at gramse på irl :)

Barbieinwonderland sagde ...

Det midterste er også klart min favorit - rigtig flot stylet! og især når jeg hvertfald ikke kunne se mig selv i Gine Tricot fra top til tå, så ser det rigtig imponerende ud.

Det er super godt, at de laver tasker i ægte læder, det er godt at high street mærkerne har fået integreret ægte læder nu.. og solbrillerne er virkelig fede! måske mindre anvendelige, men flotte ser de ud :)

Vedrørende tvalitet, så synes jeg tit at Gina Tricot er bagud, hvilket er synd pga. deres fede styles.. det er et stort minus. Så jeg ville ønske, at de ville lave nogle linjer med bedre kvalitet, fx ligesom H&M Trend.

Nanna sagde ...

Købte en rigtig flot taske fra GT, men den gik i stykker ca. 2 timer efter jeg købte den. Så GT og jeg har ikke fået det bedste forhold når det kommer til tasker. Dog kan jeg godt lide deres tøj.

M sagde ...

Jeg er vild med den sorte taske!
Ved du nærmere om hvornår varerene kommer i butikkerne?
/M
www.worldofwhimsywonders.blogspot.com/

Mads sagde ...

Jeg kunne godt overveje den sorte computerbeskytter, eller hvad det hedder...

Anonym sagde ...

Hende i midten er min søster roommate.. hehe! og jeg er også helt vild med hendes styling!

Anonym sagde ...

Jeg er også virkeligt begejstret for GT. Synes de har noget fint og brugbart tøj som er rigtig godt til prisen. Det midterste look er også mitt ynglings og glæder mig til at se mere på den fine skjorte hun har på :)

/Caroline

Anonym sagde ...

Dårlig kvalitet, synes jeg. De laver dog nogle flotte ting til tider, men prøver at undgå det. Mine tasker derfra er gået i stykker, min tøj derfra er krympet, osv :( og jeg passer altså godt på mine ting og følger vaskeanvisninger.

Ida sagde ...

Jeg synes også det midterste er det flotteste! Helt klart min favorit.

Mille sagde ...

Synes at de laver nogle fede styles - men desværre ofte i acryl og polyester.

Lullumut sagde ...

Jeg er mest til looket til højre :-) Synes de 3 buttede tasker er mega fede :-)

Marianna Papagiannopoulou sagde ...

All these bags!!!
I love them!!!
I hope you will visit my blog too.
xoxo
nana
http://nanajonesofficial.blogspot.com/

J'adore blog sagde ...

Hvor er det nogle fede accessories GT har lavet :-)
Skal da helt klart have noget af det..

Anonym sagde ...

jeg er især vild med bukserne til venstre! :D
min skoletaske kommer også fra G&T, og den har holdt til at blive brugt hver dag i 1 ½ (og ikke blive behandlet ret godt). jeg er virkelig overrasket!
og nu siger du, at modellerne var vildt høje; vil det sige, at modellen til højre bare vare almindeligt høj? for da jeg så billedet tænkte jeg straks: dejligt at se et "ægte" menneske som model. hehe.

Anonym sagde ...

Jeg vil hellere købe én fed taske i læder end tre i akryl fra GT.

Vibeke sagde ...

Er helt vild med solbrillerne og taskerne! Lækkert, lækkert :) Denimskjorten er også fin!

artnstyle.blogspot.com

Anonym sagde ...

Jeg kan bedst lide stylingen til venstre. Meget Chloé over det med denim-skjorten, men jeg synes det holder 100% - og så er jeg bare typen, der ikke er til alt for mange mønstre! :)Men fik det midterste look et par andre bukser på, var jeg med på idéen. Måske sorte bukser...

Kia sagde ...

Ja, det er jo forskelligt hvordan man har det. Jeg synes det er helt ok at betale 199kr for en taske også blive mega glad for den. Læder eller ej.

Derudover synes jeg det er meget ensporet at skære alle Gina Tricot styles over en kam og sige at de er akryl. De er ofte blandinger, som er meget bløde. Jeg har også en del 100% bomuld derfra.

Bare lige så horisonten kan åbne sig lidt for de af jer der tror at alt er polycrap i gina. Its not.

:)

Kia.

Anonym sagde ...

Hej Kia,

er alle disse super fine ting kommet i butikkerne endnu? Hvis ikke, ved du så hvornår de kommer? Det ser super godt ud..

knus

Karoline Leth sagde ...

Looket til venstre er mest mig :-) det er dejlig enkelt med fine farver, og ikke for meget hurlumhej!

Kia sagde ...

Det kommer i butikkerne fra januar og jeg ved ikke om det kommer online desværre.

:)

Kia.

Louise sagde ...

Dejligt med smilende modeller. Kender hende længst til venstre, Alberte, hun er bare rigtig sød.
Jeg er også mest til det midterste look, men synes de alle er flotte og tidsløse.

Over and out, Louise.