30. november 2010

LAPJEANS/LEO/ULD/DOCS

Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Mandag trodsede jeg snehelvede og brugte 50min på at komme til forelæsning. Lige 5 min. før forelæsningen skulle begynde blev den dog aflyst og jeg måtte bruge yderligere 50min. på at tage hjem igen. FML. Det var så belastende, men på plussiden havde jeg en "lovlig" fridag, hvor jeg trods alt var tidligt oppe.. Overdelen er ny og fra den engelske butik NEXT (skrev faktisk om dem her). Der ligger af en eller anden grund sådan en NEXT i forstæderne og der var virkelig mange fine ting til helt ok priser. Den her kostede 120kr og kan helt sikkert også bruges som kjole, når der ikke er snestorm i forstæderne.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Synes godt nok toppen ser liiidt kort ud som kjole. :-)

Anne sagde ...

Kan rigtig godt lide dine bukser, hvor har du dem fra?
Og toppen er rigtig pæn :D

Tina D. sagde ...

Hvor ser du godt ud! :) Btw. hvor har du købt bukserne? :D

Louise sagde ...

Den er virkelig sød. Men jeg håber virkelig dit outfit er til ære for kameraet, for hvis du ikke har haft mere på må du da have frosset ihjel? Synes det har været den koldeste dag hidtil og fryser stadig helt ind i mine knogler efter at have været ude i 2 timer, haha (:

NLR sagde ...

Lækkert outfit :-)

Bella sagde ...

Hvor er din jakke fra? Mangler sådan en fin, enkel og klassisk én :)

Marie sagde ...

Jeg tror dine forstæder har postnummeret 2670 :-) ihvertfald tæt på..

KHS * sagde ...

Nøøj, hvor er den bare lækker. Sådan en kan jeg godt tænke mig at eje :)

Anonym sagde ...

Hvad læser du på din kandidat? Læser du på DPU?