24. november 2010

Chloé kluns, tak.

Der er HVIDT overalt i dag, jeg har pissefågging travlt og jeg vil gerne have en klassisk ladylike garderobe med fine uldfrakker, højhalsede overdele, lækre bukser og fine denim- og læderdetaljer til at fuldente mit look. I stedet sidder jeg i sorte jeans og en blazer i kantinen på den sociale højskole og sveder og en opgave, der skal afleveres i morgen. BAHHH! Jeg kigger ind forbi senere med et ordentligt blogindlæg til jer - Jeg har nemlig lavet en del ting i de sidste par dage, som jeg gerne vil dele med jer. Hav en god dag derude.

4 kommentarer:

Gunilla sagde ...

Uuh glæder mig!! ;P
/Gunilla

Kathrine sagde ...

Du virker som en enormt sød og behagelig person kia :-) :-)

Anonym sagde ...

<3 Chloe...

Kia sagde ...

Årrrh tak, Katrine! :) Det føler jeg også selv jeg er, så det er dejligt at I også kan mærke det derude bag skærmen..

Og ja. Chloé FTW!!!

:) Kia