29. oktober 2010

Torsdagens med og uden hat!

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Torsdag bød på endnu en pressedag. Jeg var igang hele dagen og havde bl.a. Katrine Krøjby og Emily som smukt selskab det meste af dagen. Mellem de forskellige besøg hos PR-bureauerne fik vi også sneget en smule shopping ind.. Købte et par fine boots. Billeder følger! :)

Torsdagens outfit er taget hos Agentur V, som bl.a. repræsenterer monki, weekday og minimarket. Jeg gik rundt med hatten en rum tid, da jeg skulle bruge krogen den hang på til at tage billeder af tøjet. Den er forresten fra Monki og er egentlig meget pæn? Jeg er fan! Strikken er fra ONLY ONE og er en gave fra dem. Den er rigtig fin og tøset, så jeg tog den på til mine rå plastikbukser og Dr. Martens - Modsætninger er godt, men det har jeg vist sagt en del gange før! :)

10 kommentarer:

Tigeren aka Chau sagde ...

Hvor er du fin med hat :-)

Jeg kan se at du stadig har mit gamle webhjem på din linkliste, men jeg er flyttet til Trendsales. Så husk at opdatere :-)
http://magazine.trendsales.dk/blogs/the-tiger-aka-chau

/Chau

Tina sagde ...

Syntes hatten er super flot til dig :) Den kan du sagtens bære :)

Miss Jeanett sagde ...

FANTASTISK farve til dig Kia

Spritta sagde ...

Hvor er dine skønne plastikbukser fra? Har ledt efter et par som disse i noget der føles som 1000 år, men har bare aldrig rigtig fundet nogle! :)

MariannaB sagde ...

Uh Uh UH UH ... Kææææft du ser godt ud med hat! Som om du burde ha haft den for længst. jeg er også fan! God farve til dit hår og din teint.

Anonym sagde ...

Elsker den strik. hvor kan jeg få den?

Kathe Elisabeth sagde ...

Hatten er så smuk til dig :)

Forresten så kig forbi min blog :) Jeg har lige postet en lille give away som måske kunne være noget for dig :)

Jemapellekathe.blogspot.com

Hanne sagde ...

Hej Kia,

Du ser knaldgodt ud med hatten ;o)
Og blusen er superfin til dig.
Du er altid så glad ud, og jeg blir i godt humør af, at svinge omkring din blog - det er dejligt.

Håber der er plads til et dagens dumme spm? ;o)

Alle de der ture rundt til PR bureauerne - er det for at vise os læsere hvad der kommer? Jeg tænker, at ingen af jer køber jo ind til butikkerne (nogen gør måske, but you get the picture), så det er mest for hyggens skyld?
Hvilket er rigtig skønt, hvis det er tilfældet, men er det ikke noget forholdsvis nyt?
Blev bare lidt nysgerrig ;O)

Kia sagde ...

Hej piger,

Ihhh tak,

Strikken kan fåes i only og er af mærket onlyone.. :)

Hanne, tak for dine fine ord. Jeg er generelt ret glad, så det er dejligt at du kan mærke det der gennem skærmen. Ang. pressedagene, så blev jeg oprindelig inviteret med for et par sæsoner siden fordi jeg arbejdede på Chili. Magasinerne og i særdeleshed modemagasinerne bruger pressedagene til at tjekke kollektionerne ud og udvælge de styles som de vil have i magasinerne. Jeg er nok mere inviteret fordi modebloggere kan være med til vise tøjet, ofte fra et forbrugersynspunkt, til en stor gruppe læsere, der ikke normalt ser kollektionerne før de er i butikkerne. Og så er det bare tophyggeligt og fedt at kunne vise jer læsere nogle spændende styles og trends.

Kia.

Hanne sagde ...

Hej Kia,

Tusind tak for dit svar - det var også noget i den stil jeg forestillede mig, men meget rart at vide hvordan det hænger sammen, når den her verden er forholdsvis ny for en.