9. oktober 2010

Torsdag - Hjemmelavede fisk, kunst og poseringer.

Photobucket

I torsdags havde jeg verdens længste dag - Jeg startede med at skrive opgave hos min søde studiekammerat Anne, herefter tog jeg direkte til STØJ/Second femaleevent på Købmagergade, efter dét stod den på hjemmelavet paneret fiskefest hos Nina i hendes nye crib, som indeholder utrolig flot hjemmelavet kunst på væggene. Jeg afsluttede dagen med at få taget et outfitbillede med Nina bag kameraet, hun har jo før vist sig at være en utrolig krævende fotograf, der opfordrer mig til at lægge mig i græs og jeg ved ikke hvad! :) Her lægger jeg så mit ene ben op på hendes lænestol.. Jojo.. :)

I anledningen af torsdagens fine event hos STØJ/Second female er jeg iført en kjole fra STØJ, jeg har før skrevet om mit samarbejde med STØJ (LIGE HER), men for en god ordens skyld, vil jeg lige sige at kjolen er en gave. Synes godt lige at man kan "represente" og fedte lidt for designeren, når man nu kan.. Nemme point!

19 kommentarer:

Guapizimo sagde ...

Fed kjole, den klæder dig! :)

Anita sagde ...

Flot kjole.
Har selv stået og kigget på den en gang eller to her i Sønderborg. Den er rigtig nice :) Kan godt lide printet eller hvad man kalder det. Og så sidder den jo godt på dig :)

Hav en god weekend :)

Knus Anita
www.blondebekendelser.blogspot.com

Frederikke sagde ...

Fed kjole, Kia! :-) Det klæder dig rigtig godt at være lidt "fin" i tøjet. :-)

Frederikke
http://thedifferencebetweenstyleandfashion.blogspot.com/

Fuglen sagde ...

Du ser skideskarp ud! :D

Laurent sagde ...

ej hvor klaer den kjole dig bare godt ! rigtig rigtig fin !

Marie Joost sagde ...

Den kjole er super fed!!

Lullumut sagde ...

Enig. Virkelig fed kjole som klæder dig fantastisk godt! :-)

Kathe Elisabeth sagde ...

kjolen klæder dig virkelig fantastisk flot! og den er så anderledes i forhold til hvad du plejer at have på :) thumps up!

Helene Winther sagde ...

Hvor er skoene fra? De er mega fede! :)

Cecilie sagde ...

hehe jeg synes lidt, at du ligner en fra familien Jetson med den kjole på! Men fin ser du i hvert fald ud :)

Caroline sagde ...

Er det kun mig der syntes at den smukke Støj kjole ligner en Finsk Wedge som er omstøbt til en kjole? XD
Den ser fantastisk ud på dig kia :)

Anonym sagde ...

Hvor er den pæn til dig Kia. Det klær dig kun at have en beklædningsgenstand på i stedet for altid at have cardigans/top/nederdel osv. på.

june... sagde ...

Du ser som altid vold fin ud :D Hvilke mærke sko har du på? Har lagt mærke til du har haft dem på istedet for converse de sidste par gange.. :)

Har du modtaget din fleexe? Min var desværre for stor, æv bæv.

/June
pixeleret.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej!

Tak skal I have - Måtte lige google familien Jetson, men du har da helt ret! :) Jaaa, en finsk wedge er der også noget om..

Skoene er fra H&M, købte dem sidste vinter.. :)

Ja, har modtaget min fleexes og haft den på to gange - Kendte min str. havde jo prøvet den før.

Hav en dejlig aften,

Kia.

Anonym sagde ...

Så flot og enkelt til dig med kun et stk. tøj. Jeg er helt enig med de andre.

gina sagde ...

Den kjole er SÅÅÅÅÅ flot!!!

Anonym sagde ...

Det må være lyset der snyder, for jeg synes det ser ud som om den 'æder' din talje.

Er det lilla neglelak?

Anonym sagde ...

Hvor er dine sygt fede nelonstrømper fra? Jeg er desperat og har kigget i flere år efter sådanne med en søm bagpå! Tell me :)

/Hannah

Kia sagde ...

Hey Mille - Hvad mener du med "æder" min talje? Og er det en god ting? Hehe.. :)

Neglelakken er PARADOXAL fra Chanel og den er jo grå/lilla/sort.

Strømpebukserne er med søm bagpå og de er OLD gamle.. Tror jeg købte dem i topshop?

:)

Kia.