21. februar 2010

FLORAL DOCS!

Jeg er ret besat af tanken om, at tilføje et par sorte 8-huls Dr. Martens og et par blomstrede Dr. Martens til min skosamling. Jeg fik jo et par skønne ruskinds-docs fra Pro Tempore i gave. Det er en af de bedste gaver, jeg nogensinde har fået.. Har gået med dem hver dag denne vinter. De sorte 8-huls Dr. Martens er ikke svære at finde, men lidt dyre og det holder mig tilbage. De blomstrede kræver vist lidt eftersøgning. Indtil videre har jeg desværre kun kunne finde et par blomstrede Dr. Martens med en mærkelig spids snude - Neeeej, det skal være dem som Sienna har på! Nogen af jer der ved, hvor de kan findes? Links til diverse webshops og ebay er velkomne!

19 kommentarer:

Emma sagde ...

Har også kigget efter dem, men har kun set dem på min veninde - og hendes er fra hendes mors ungdom. Så desværre :-) Håber du finder dem, så må du gerne lige smide et indlæg ind med dem. // emmabumma.blogspot.com

Emrah P. sagde ...

http://www.asos.com/Dr-Martens/Dr-Martens-1640-Rose-Print-8-Eye-Boot/Prod/pgeproduct.aspx?iid=930906&SearchQuery=martens&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=RedWhite


http://www.brandos.dk/dr-martens/11821407-flowers/a11643

http://www.brandos.dk/dr-martens/lottie-8-eye-013058-001-black/a5928

Julie sagde ...

Nøj de er smarte! Dem ville jeg gerne eje.. :=)

Julie R. sagde ...

http://cgi.ebay.co.uk/Dr-Marten-vintage-floral-design-air-cushion-boots_W0QQitemZ270530095749QQcmdZViewItemQQptZWomen_s_Shoes?hash=item3efcd9aa85

Mi Confesión sagde ...

Hvor er de fede!

Mathilde Johanne sagde ...

Selv drømmer jeg om de helt almindelige i sort læder, men de der kunne godt gå hen og være ret fede :)

www.lbfrommypointofview.blogspot.com

julie.l sagde ...

Argh! Hvor er de fede, det er da sindssygt. Jeg håber de kan opstøves!

Emma sagde ...

Er der nogen der ved, hvilke butikker der forhadler dem? I Århus og København?

Sidsel Søgaard sagde ...

Halløj! -vil lige høre om du kan fortælle mig hvordan dine forede ruskindsdocs er i størrelsen? Håber du kan hjælpe mig!

//S

www.sidselsiger.blogspot.com

A + K = ♥ sagde ...

Kæft, hvor er de fede! (:

- Kit

[Spitzenklasse] sagde ...

Præcis dem på billedet havde jeg i... 8./9. klasse, tror jeg.

Faktisk står de stadig hos mine forældre, mens jeg overvejer om det er noget jeg skal vise mig i igen:-)

www.spitzenklasse.blogspot.com/2009/11/de-har-overlevet.html

Mette

Kia sagde ...

Tak for jeres fine links.. Jeg må lige tjekke dem ud.

Mine ruskindsmartens er en str. 39og jeg ligger mellem en 39 og 40.. :)

Årrrh, Mette.. Hvor er du heldig! Det er lige præcis dem Sienna har på! Lucky you.

God dag,
Kia.

[Spitzenklasse] sagde ...

Kia: Og så er jeg endda et skarn, der har efterladt dem i Jylland, så de faktisk ikke bliver brugt. De er str. 40, så jeg skal nok sige til, hvis jeg finder på at sælge dem :-)

God dag til dig også og god jagt !
Mette

Aveline sagde ...

Jeg har selv et par sorte 8 holes som jeg købte for 625 kr. på ebay :)
En del billigere end de 1000 kr. eller noget i den stil det koster at købe dem i butikkerne...

Nu kan jeg desværre ikke finde linket, men søg på ebay, der finder man dem billigt :)

Rebecca sagde ...

Jeg har gået og kigget efter et par blomstrede siden efteråret, men endte med at købe en klassisk 8-huls, fordi jeg ikke kunne finde dem.. men hvis du finder dem så sig lige hvor ikk? :D

Ditte mumi sagde ...

det er ikke lige dem her du havde på billedet, men der er blomster på og de er rigtig fine :)


http://www.zappos.com/dr-martens-1460-w-black-floral

Ditte mumi sagde ...

Jeg købte mine 8 huls dr.martens i skoringen i ferien, så du kunne gå et smut derind.

Jeg købte dem i ferien til 500 kr til halv pris:D

Idax sagde ...

Jeg leder også efter dem, så desværre, kan ikke anbefale noget :). Men jeg har købt mine solskinsgule og pink på asos :). Hel og lykke :D

Marie sagde ...

Hvis nogen af jer, der læser dette kan passe en str. 36,så har jeg et par stort set ubrugte fuldstændig magen til dem på billedet til salg.