20. februar 2010

Sushi/koncert/stive kollegaer.

Aeeej, altså.. Ham der Rasmus Seebach kan altså noget. Meget kan siges om hans musik og måde at synge "uuuuuuhhhhhh", men han føler virkelig sine tekster og så tror jeg at han er en meget sympatisk og beskeden fyr. Senere på aftenen tog jeg på diskotek Nord, hvor en masse kollegaer var ude og danse. Det var et mirakel at jeg overhovedet kom ind, da aldersgrænsen er 30år, men med lidt charme og ærlighed, kom jeg ind til mine stive kollegaer. Altid hyggeligt at se sine kollegaer drikke sig stive og skabe sig - Haha. Fredagens outfit bærer præg af, at jeg havde omkring 30minutter til at klæde om og lægge frisk makeup, inden jeg skulle ud af døren igen. I de tilfælde tager jeg altid noget på, der fungerer 100% og det gør mine jeans, en transparent trøje og frynsejakken.

Denne lørdag har jeg været ude og drikke øl hele eftermiddagen. Er lige kommet hjem med dejlig omgang sushi, dåsecola og et par guldbarre. Mhhhhhm. Nyd din lørdag aften! :)

16 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Hvor ser den sushi lækker ud!!:-)

http://choicewithnoise.blogspot.com/

Anonym sagde ...

hej, i indlægget IKKE SORT har du den hvide trøje på som der blevet skrevet mange kommentarer til men kunne ikke finde svar på hvad den koster og om den stadig findes i butikkerne?:D (ved ikke om det bar er mig der er blind);D men vil du være sød at skrive det?:D kunne nemlig rigtigt godt bruge den, så krydser fingere for at den stadig findes i butikkerne:D

Sandra sagde ...

Snygga jeans.

Anonym sagde ...

Hej Kia.
Jeg elsker din blog og syntes du har en super lækker stil. Nu har jeg gået og tænkt over noget i et stykke tid, og jeg håber du kan tage det som kontruktiv kritik.
De her bukser ser bare ikke godt ud på dig. Du er så super smuk og jeg syntes bare det er synd.
Mvh
Anna

maria sagde ...

Hej seje kia, hvor er din trøje fra?

Kia sagde ...

Hej piger,

Jamen den var også top lækker. Dejlig sushi! :)

Jo, selvfølgelig. Blusen i indlægget "ikke-sort" er fra H&M divided og kan stadig findes.. I al fald i de par H&M'er jeg har været i siden. Det står i kommentarfeltet i indlægget.. :)

Anna - Ok, fair nok at du synes det. Men jeg synes nu at de klæder mig meget godt. Og det er jo vigtigst.

Hav en alle SUPERDUPER søndag!
Kia.

Kia sagde ...

Hov, ang. bluse i "ikke-sort"-indlæg: Den koster forresten 179kr-199kr.. Kan ikke huske det præcist.

Kia sagde ...

Hej Maria,

Min bluse her er fra H&M, du! :)
God søndag!

Kia.

Rikke sagde ...

Synes dine bukser ser super godt ud på dig :-D!!
Du er også en af grundene til at jeg er på jagt efter de her skønne bukser men desværre ikke har fundet dem endnu :-/
www.modekolibrien.dk

marie jedig sagde ...

Lækker, lækker sushi.

Men det med Seebach kan jeg altså ikke give dig ret i.... Det er alt for "falsk følsomt" til mig. Hans tekster hænger ikke sammen hverken metaforisk eller stilistisk!

Anonym sagde ...

Sorry men jeg hader rasmus seebach, der er ikke noget være end en alt for over romantiseret kærligheds sange, kan ikke tag det!!!!!!!!!

Kia sagde ...

Fair nok at I er nogle der ikke kan klare Rasmus Seebach, hehe. Men min søster kan rigtig godt lide ham, så hun fik billetterne af mig i julegave. Jeg synes personligt at Rasmus' musik er rart og koncerten var rigtig god.

Anonym sagde ...

Hvor ser det lækkert ud. skøn lørdag efter min mening. :)

Rie L. sagde ...

Puha, det burde være ulovligt at sætte sådanne billeder ind på bloggen. Min mund løber jo helt i vand nu! ;-)Det sushi ser virkelig lækkert ud.

Kia sagde ...

Det var også en rigtig skøn lørdag! :) Mmmhhhm, jeg får også helt lyst til det igen.. Elsker sushi!

:)

Kia.

Johanne. sagde ...

jeg synes dine bukser er vildt fede, også på dig! :-D
- hvor er de fra, og tror du stadig de sælger dem? (-: