15. februar 2010

Mandag er ikke så værst..

..Når man vågner sammen med sin kæreste, der i postkassen ligger en cardigan heeelt fra Hong Kong (Der passer perfekt!) og man ender med at tage bilen til Sverige - Bare for at gøre det.. Som I nok kan regne ud, har jeg haft en alletiders dag med min kæreste og hans bror. Normalt arbejder jeg om mandagen, men sådan skulle det ikke være i dag - Dejligt!

Cardiganen er ret lækker i kvaliteten og selvom den vist nok er onesize, så sidder den ret godt. Jeg var lidt nervøs, da de der kinesere vist ikke er så høje. Heldigvis er den lang nok i både længde og ærmer. Den er jeg altså glad for. Læs mit indlæg om cardiganen og find link til sælger på Ebay i kommentarfeltet.

Forresten, hvis du sidder og keder dig i aften kan du besøge Danske Webchicks, hvor jeg er ugens blogger (Altså jeg skal ikke blogge for dem, de sætter bare fokus på mig og min blog). Du kan bl.a. læse et lille interview med mig på siden.

21 kommentarer:

Simone sagde ...

jeg overvejer altså også stadig den lyse af cardiganerne. Hvor er dine fine gamacher fra?
www.fjantelov.blogspot.com

Unknown sagde ...

Jeg købte cardiganen gennem det link du postede, fordi jeg syntes, at den var så fin. Har lige modtaget den i dag, og den ser helt anderledes ud end din. Kranierne er helt falmede og grå, og så er de printet på (er dine ikke en del af strikken?). Overvejer bare, om vi virkelig har købt dem det samme sted, for så vil jeg da klage :)

signe sagde ...

Synes du er super fin i dag!! Og så vil jeg også gerne vide hvor du har fundet dine leggings...?

Miss Jeanett sagde ...

Ej, hvor er du laber med håret opppe Kia! Det skulle du gøre noget oftere. HOTNESS!

Kia sagde ...

Hej Simone, 2 gange Signe og Jeanett..

Ihhh, tak for kompliment omkring håret. Har det faktisk ofte oppe, da jeg ikke kan holde ud at have det nede hele dagen.. Mine leggings er fra Gina Tricot.

Hvis du har købt den via mit link i indlægget om cardien, så synes jeg HELT klart du skal klage. Mine kranier er strikket ind og er den er i det hele taget i super god kvali. Øv altså! Men de virker som om de modtager klager uden problemer. I min pakke fulgte et lille postkort med en hilsen og en direkte klage-mail adresse på.

Håber du finder ud af det.

God aften til jer alle.

Kia.

Anonym sagde ...

oh wow, you're beautiful! i lllove your cardigan and your trousers! very very cool!

Lotte Florette sagde ...

Jeg købte også cardiganen samme sted som Kia og min er fin i kvaliteten som hendes også med mønsteret strikket ind. synes forresten at den er ret cool på vrangen så overvejer lidt om den kunne være lidt smart også med vrangen ud af..

Men synes dog at den er lidt lille i den til mig, men den er nok lavet til en str 36/38

Becky sagde ...

Det er godt nok super fint!!

Rikke sagde ...

Ej hvor er den bare lækker!!
Vil en der brugte 38-40 passe den?
www.modekolibrien.dk

Lynn sagde ...

Den er godt nok fed den cardigan - sidder ret godt på dig.

Anne-Sofie sagde ...

Jeg synes virkelig den cardigan er lækker! har overvejet om den skulle flytte ind hos mig siden du skrev om den første gang! :)
Men jeg vil dog lige spørgem blev der trukket told af din? i så fald, hvad kostede den så sådan samlet? :)

FrkBlabla sagde ...

Super godt billede! Og lækker cardi :)

Lykke sagde ...

Wa wa wi wa for en cardigan! Den er rigtigt lækker :) Tillykke med den!

Anonym sagde ...

Hej Kia
prøv den sidde på ebay de har forskellige smykker til meget lave priser!!

Hilsen Elsemarie


http://cgi.ebay.com/a243-BLUE-TURQUOISE-15-45mm-toothpick-Beads-16_W0QQitemZ230435490007QQcmdZViewItemQQptZCraft_Beads?hash=item35a70688d7

Lotte Florette sagde ...

Lige en kort besked fra mig igen.. Min blev ikke snuppet i tolden! Så det var bare små 165 kr. med porto. :o)

Kia sagde ...

Heeej piger,

Min blev heller ikke taget i tolden. Men det er jo en risiko når man køber fra et ikke-euland. Men den kostede mig 165kr inkl porto, så det kan højst blive det dobbelte, hvis den bliver taget i tolden og det er heller ikke slemt.

Den er nok lavet til en 36-38 ja.

:)
Kia.

Anonym sagde ...

super fed cardigan.
den ser ud til at klæde dig. også pænt med håret sådan.
go dag.
-Anne

Mille sagde ...

Ih, den er altså bare SÅ fin! Jeg har kraftigt overvejet at få fingre i den også - uh, skal-skal ikke... :D
Hvis man nu kunne få den i en eller anden pangfarve ville der slet ikke være tvivl i mit hjerte - så ville den jo passe lige ind i min stil (og blogtema), men den er nu også læksi i sort/hvid...

Mille.
MySplashOfColour.blogspot.com

Josefine sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Josefine sagde ...

Den er vist blevet rigtig populær efter du har postet den på din blog :) Jeg har selv købt den, men den var udsolgt (hvilket jeg først fik af vide EFTER jeg havde betalt). Talte derefter lidt med sælgeren, som fortalte at der i øjeblikket var mindst 10 andre piger der ventede på at få den, alle sammen fra Danmark ;)

Mette sagde ...

Jeg har også selv denne skønne skull cardigan, og jeg lever i den for tiden.