2. februar 2010

Mandag = Sjov skjorte.

Efter at have arbejdet 48 timer i de sidste 4 dage inviterede min kæreste mig i biografen. Vi så "The imaginarium of Doctor Parnassus" i Dagmar.. Den var ret anderledes og fyldt med lækre mænd: Heath Ledger, Jude Law, Johnny Depp og Colin Farrel på én gang. Mhhhm. I dag skal jeg læse til min BA og være sammen med min kæreste. Outfittet er fra i går og skjorten er fra H&M. Jeg tror at skjorten er et godt køb - Jeg blev i hvertfald glad, da jeg tog den på.

20 kommentarer:

Anna sagde ...

Lækker skjorte!

Og den film dér... Den må jeg vist lige se! ;)

Liv sagde ...

Husk at Lily Cole også er med (selvom hun er af hunkøn) :)

Anonym sagde ...

Lyder som en god mixer af hotties (:

Sara sagde ...

AV AV AV, ja jeg må virkelig også snart ind og se den.. Den opremsning er næsten for fantastisk til at gå glip af.. Dog har jeg ikke helt styr på hvem Colin Farrel er.. :)

Nina sagde ...

Det har man da også bare brug for på sådan en mandag.. Ku godt bruge sådan en "godt-humørs" skjorte idag, med alt dette her forbandede sne.. Men fint outfit altså..

Christina sagde ...

fin skjorte. har godt set den i butikken. :)
http://passionsforfashion.blogspot.com/

Emilie, en pige fra provinsen sagde ...

Din halskæde er helt vildt fed!! :D. den må jeg eje! hvor kan man købe sådan en? :).
Kh. Emilie
www.pigefrprovinsen.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej,

Tak skal i have. Det er et dejligt hverdags-sne outfit.. :)

Halskæden er en gave fra min kæreste og af mærket N'essories, som laves i Nørregade i Kbh K.

:)

Kia.

Anonym sagde ...

Jeg så den her i søndags. helt helt fantastisk, og også lidt svær at forstå. Charlie og Chokoladefabrikken for voksne med en ordentlig spand filosofi. Amazing movie. Lily Cole er faktisk en rigtig god skuespiller!
- Marie

Uden Relevans sagde ...

Feelgoodtøj rules!

josephine cadan sagde ...

hvor gør den skjorte mig bare i godt humør :)

http://adaywith-joe.blogspot.com/

Kia sagde ...

Nemlig! :)

Ja, den er ret speciel. Men en hyggelig lille film.

Kia.

Camilla sagde ...

synes virkelig ikke skjorten gør noget som helst godt for dig, men fantastisk film!

Kia sagde ...

Hej Camilla,

Det er helt iorden.

Det vigtigste er vel også at jeg selv føler at den gør noget godt for mig. Bl.a. gør mig i godt humør.

God dag,

Kia.

Modvind sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
DGTRF sagde ...

Rigtig fin skjorte :D

Kia sagde ...

Den er nemlig rigtig fin.

:)

Kia

Amalie sagde ...

Hvilket mærke er dine sko? jeg elsker den måde dine bukser sidder i skoene eller hvad man siger 8;

Kia sagde ...

Hej Amalie..

De er er H&M og tak.

Kia.

linda; sagde ...

Jeg synes, det er en dejlig skjorte fuld af farver, som man har brug for i denne snesjappede tid:)