9. april 2010

Grrrrrrrr - Torsdag i leoskjorte.

Photobucket
Jeg er så glad for min nye skjorte fra zara. Den er løs og let og printet er super fedt. Jeg vil bruge den sammen med mine højtaljede jeans til hverdag og med mine lædershorts og højeste sko til fest. I går holdt jeg det enkelt med sorte bukser og hæle. Jeg var superproduktiv hele torsdagen og fik færdiggjort en af mine eksamensopgaver og påbegyndt den sidste. Nu mangler jeg bare et par tætskrevne sider, også er jeg færdig med at skrive opgaver på lærerseminariet. Fantastisk følelse. Jeg har forresten fået fingrene i en Dizzy Mizz Lizzy-billet i KB-hallen i morgen.. Jeg er så glad for det og jeg håber at I er skidemisundelige! :) Hav en dejlig dag derude.

21 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har du farvet dit hår mørkere? Det ser CRAZYBANNANA KIA-LÆKKERLAKSME ud! (in case at det bare er lyset der falder anderledes, så må jeg bare komme med en opfordring på at gøre det anywayzzzz)

Kia sagde ...

Heeej,

Haha,
Det er vist bare lyset og leoskjorten der gør mit hår så flot.. :)

:)

Kia.

Anonym sagde ...

Hej Kia.. Hvor læser du til lære henne ? BTW lææækker skjorte :) Mvh Hanna !!

Kia sagde ...

Hej Hanna,

Jeg læser til lærer på Blågaard/KDAS.. :)

Kia.

Camilla sagde ...

Fin skjorte Kia! Og gode ideer til styling, vil gerne se shorts-høje-hæle-varianten i en dagens(/aftenens) engang :)

camillahenanger.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej Camilla,

Jeps, det skal jeg nok huske at tage på næste gang jeg skal ud og danse.. .)

Kia.

Simone sagde ...

Jeg skal også til den koncert, det bliver det vildeste!!!!

Simone sagde ...

du er bare super fin og leo-lækker i den skjorte...
Får selv helt lyst til at hoppe i noget leo:)

Liselotte / Everyday Couture sagde ...

Waaauh :D Du hot i leopard ! Simpelhen mit yndlings print!

Charlotte sagde ...

Jeg er bare skide misundelig på din skjorte! Nu bliver jeg noget så meget i tvivl om den jeg lige har hevet hjem fra Weekday...

Noget andet er; har købt de der Friis Rubble boots, men kan du sige om de giver sig? Jeg har taget min sædvanlige str. men synes dæleme de er tight!

Simone sagde ...

Leopard er LABERT til dig! Du ser virkelig fin ud! :)

Kia sagde ...

Hej piger,

Tak tak, ja leo er altså ret cool også i store mængder.. :)

Simone - Skal du imorgen i KBhallen???

Charlotte - Jeg tog rubber bootsene i en str. større, 40, end jeg normalt bruger, da mine fødder var meget pressede i 39. De giver sig ikke særlig meget, synes jeg. Byt dem til en større størrelse, Charlotte.. :) Den her skjorte er også ret lang og kjole-agtig, men den er ikke oversize og det er godt. Kan ikke lide oversize skjorter. Byt weekday og køb zara.. Haha..

Maiken sagde ...

Wow et flot sæt tøj :D

Men jeg er skide misundelige på din billet til Dizzy Mizz Lizzy! Du må endelig skrive en anmeldelse :)

PS
Jeg skal selv være lærer når jeg er færdig på HHX, hvilke fag har du? :)

Kia sagde ...

Hej Maiken,

Jo skal nok give en anmeldelse af koncerten.. Uhhh, forudser mange barndomsminder.. :)

Jeg går på den gamle læreruddannelse, så du kan nok ikke sammenligne med den nye, hvor man har mindre fag. Men mine fag er dansk, samfundsfag, geografi og religion.

Hvor skal du gå henne?

Kia.

Anonym sagde ...

Den er fandme lækker, den skjorte! Wow, jeg ville godt eje den. Du ser super godt ud i den! :)
- Marie

Charlotte sagde ...

Tak! Det vil jeg gøre så, det holder jo slet ikke med klemte fødder :)

Karoline sagde ...

Hej Kia,

Jeg var til Dizzy koncert i KB-hallen igår, og det var intet mindre end fantastisk. Jeg er en af de yngre fans, da jeg er vokset op med Dizzy, og det var så stort.
Stemningen var også helt fantastisk. Ikke som andre rockkoncerter hvor der springer ovenpå hinanden og drikker sig i hegnet.Folk var der for 1 ting - og det var for at høre noget helt fantastisk musik og give den gas.

Glæd dig!

Kh Karoline

Simone sagde ...

nej, damn. troede du havde skrevet din besked torsdag. jeg så dem i går og du kan virkelig godt glæde dig! Det er en vild oplevelse!!! Men lyden er meget høj, så vil anbefale ørepropper (havde jeg ikke selv)

Kia sagde ...

Hej piger,

Tak, ja, den er superduper lækker, den skjorte..

Uhhh, tak for info omkring koncerten.. Hader ørepropper, så dem springer jeg over.. Men tak for rådet, det er givet videre til kæreste og hans venner, som godt kan lide ørepropper.. :)

Klemte fødder er nitten, Charlotte. Men de er super gode at gå i når du får den rigtige str.

God dag,
Kia.

Ida sagde ...

virkelig virkelig fedt outfit - er helt vild med skjorten!

Maiken sagde ...

Hej igen Kia

undskyld det lidt sende svar har haft lidt besvær med min mail :(

Jeg skal gå i Esbjerg, det er meget stort der :) Jeg var selv dernede i dag og jeg kunne også forstå der var en del ændringer i uddannelsen, ihvertfald med en del samarbejde med pædagog og socialrådgiver uddannelsen :)

Mvh

Maiken