13. april 2010

Mhhm sommer..


(prinsesse2ben.dk)
Jeg faldt over webshoppen prinsesse2ben, fordi jeg overvejer at købe
denne acne-pung.
Jeg tog en rundtur på webshoppen og det skulle jeg aldrig have gjort.. Bodyen er virkelig smuk og fra Gestuz til 399kr og denimshortsene er fra Cheap monday til 499kr. Jeg kan godt lide at de ikke ligner de denimshorts, som jeg gik i hele sidste sommer.. Tror at de her to ting vil gøre min sommer bedre.. Kig forbi Prinsesse2bens onlineshop, de har mange lækre mærker. Men pas på! Det kan blive dyrt.. :)

11 kommentarer:

Guapizimo sagde ...

Den ser rigtig fed ud den body!

Malsen sagde ...

Det er en rigtig fin shop og god betjening i øvrigt...

Louise sagde ...

Hvor fedt at du linker til prinsesse2ben, butikken ligger nemlig der hvor jeg bor, og det er virkelig en fed butik!

Katrine Alberte sagde ...

Jeg er også helt forelsket i bodyen! Den kunne nemt snige sig ind i min sommer garderobe

Laura sagde ...

Åh, den ligger i Svendborg - der gik jeg på efterskole sidste år, og butikken er blevet besøgt på MANGE shoppeture (;

Pernille sagde ...

Virkelig lækker body!! <3

Momo sagde ...

Så fin body...!

Anonym sagde ...

Hvis du overvejer shorts'ne er de 100 kr billigere på Nelly (altså 399,-).

Nadia sagde ...

Puhaaa, overvejer stærkt at købe den body!!!

Kia sagde ...

Ja, alt for lækker body. Overvejer den også selv.

:)

Tak for link til billigere shorts.. Altid dejligt at spare..

God dag til jer alle,
Kia.

julie.l sagde ...

Åh, de shorts har jeg haft kig på i lidt tid nu. Så fristende!