12. juni 2010

NIMB + brunch + Dove + forkælelse!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
I onsdags stod jeg tidligt op og begav mig ud i regnen for at tage til lancering af Doves nye hårplejeserie, som kommer i handlen til august i supermarkeder og hos Matas. Priserne vil være ganske gode og der er ret mange forskellige produkter i serien. Jeg vil klart gå igang med at prøve produkterne og sige min mening om dem. Jeg bruger ikke fine og dyre hårprodukter, så hvis de lever op til forvetningerne, kunne det da være en mulig favorit. Elsker seriøst duften af Dove!

Arrangementet blev afholdt på NIMB og vi fik serveret den lækreste brunch. Efter præsentationen af hårplejeserien og den næste sæsons hårtrends, var det muligt at få stylet håret af hårstylister. De fremmødte bloggerinder tog imod tilbuddet og vi blev alle dullet godt op. Haha. Det var en dejlig måde at bruge en kedelig regnfuld onsdag morgen..

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt med billeder fra den event! Det ser rigtig godt ud!

BRUUN by BRUUN sagde ...

Det må have været en spændende dag ! Wauw !
Hende der præsenterede Hår Trends har da den fedeste hår-stil ! Love it !

/Linda

Cille sagde ...

Nice.. Det ser lækkert ud...

styleexile.blogspot.com

Anonym sagde ...

kan du komme med nogle eksempler på nogle hårtrends ;=) !

skøn blog !!

Åska sagde ...

Hvor ser det godt ud :)
Hvem der bare var med hihi

Kia sagde ...

Hej piger,

Jeps, hun havde lækkert hår.

Jo, kan da godt komme med nogle bud på hårtrends på et tidspunkt.. Ik noget problem.

:)

Kia.