29. juni 2010

Sommerstyling - Løse tynde jakker + denimshorts.

Photobucket

(carolinesmode.com/caroline)

Jeg elsker "nem styling", altså outfits, som er nemme og behagelige. Har længe tænkt på at skaffe mig en tynd silkejakke, gerne med fint fald og i en sjov farve. Vil matche silkejakken med denimshorts og transparente tanktops, som ovenover. De tre outfits er efter min mening ret perfekte sommeroutfits. Enkelt, simpelt, nemt! Nu skal jeg bare finde et par flotte silkejakker.. Måske jeg skulle gå en tur forbi Wasteland og KBH K?

6 kommentarer:

Cille sagde ...

uhh jeg elsker løse shorts der stadig sidder lidt stramt på røven ;)

Kig forbi, hvis du har lyst.

http://styleexile.blogspot.com

Camilla sagde ...

Hm, jeg var et smut i Wasteland i går og så godtnok ikke lige nogen tynde silkejakker - men kiggede omvendt heller slet ikke efter jakker. Men de har jo utroligt mange ting i alle mulige materialer og farver, så mon ikke du finder noget :) God dag!

emilie sofie sagde ...

det ser også rigtig fint ud med en stribet løs skjorte, som man evt. også kunne binde knude på foran.

julia / www.julialouiseblog.blogspot.com

Anonym sagde ...

Den tanke kan jeg sagtens følge dig i! Jeg er helt vild med outfittet til højre, meget sommerligt :-)

Cecilie & Tilia. sagde ...

uh, du kan jo skaffe dig den fra H&M en tynd silke jakke med alexander Mcqueen'ish print:)
xxCecilie

Kia sagde ...

Hej piger,

Må lige tjekke diverse genbrugsstores ud i København inden jeg prøver de gode gamle highstreetforretninger.

Kia.