11. juni 2010

Torsdagsklær'.

ginatricottorsdag

I går afsluttede jeg dagen med en superhyggelig pressevisning af Gina Tricots fall2010-kollektion. Det blev afholdt på den hemmelige bar 'Rubys' i Nybrogade. Der var super gode specielle drinks og masser af flot tøj på modeller og stativer. Jeg skal nok vise jer mine favoritter + favoritlooks en af dagene. I dagens anledning havde jeg, helt tilfældigt, i ført mig et næsten komplet Gina Tricot-look. Både lædershorts og skjorten er nemlig Gina Tricot! :) Jeg er vist fan! Haha. Hav en dejlig dag..

11 kommentarer:

Marie sagde ...

hvornår har du købt lædershortsne? har nemlig ledt efter dem?

Anonym sagde ...

Pressevisningen lyder rigitg hyggelig.
Super fedt sæt. (:


- www.mode-fordelidtfattige.blogspot.com

Michelle-Marie sagde ...

Gina Tricot har altså også nogle fine ting ind imellem, og så til billige penge.

Mille sagde ...

Please educate en stakkels fynbo - hvad er en hemmelig bar? Og hvor hemmelig er den, hvis man ved, at den ligger på Nybrogade?

Mille
MySplashOfColour.blogspot.com

Unknown sagde ...

Skjorten er super lækker!

NakNak sagde ...

Hvor ser du bare dejlig glad ud! :D
Btw, er vild med din skjorte!

Kia sagde ...

Hej piger,

Jep, skjorten er fab!! Lædershortsene købte jeg i vinters..

Jeg kaldte den hemmelig fordi den ikke har noget skilt og indgangen ligner et indgang til en helt almindelig stuelejlighed.

:)

Kia.

Christina sagde ...

Hvor ser du fin ud :)

http://passionsforfashion.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Lille note - den hemmelige bar hedder Ruby (uden s)..

Kia sagde ...

Ihhh tak, Christina..

Anonym - Hm, ok? :)

Kia.

Anonym sagde ...

LOVE THE LOOK!!!

/Monica
www.monicaandcoco.wordpress.com