5. juni 2009

Grundlovsdag.

Jeg har sovet længe i dag og går nu rundt herhjemme og læser lidt til endnu en eksamen, rydder op og shopper på nettet. Jeg har modtaget min "girls in glasses"-tee og den er rigtig fed. I får også lige et bedre billede af min taske fra Friss og Co. Jeg er så glad for den.

I aften skal jeg mødes med Nina også skal vi til Distortion på Vesterbro og måske en tur på Jolene. I skal nok få et billede af festoutfittet. Nogle af jer der planlægger at tage til Distortion på Vesterbro i aften?

Jeg er ved at udskrive alle jeres navne og adresser for at trække lod om Friis og Co. goodiebag. Jeg trækker lod kl 17, når min kæreste er kommet hjem fra job og kan trække en af jer ud af bunken. Tak for jeres mails, som ikke bare indeholdt adresser, men også rigtig meget ros. Det er vildt motiverende for mig.
God fridag. Kia.

6 kommentarer:

Pandehår sagde ...

Hep-hey Girl!

Så ses vi jo i aften på Vesterbronx... :o) Storartet at løserive sig fra Klafki og alt det andet gøgl for at more sig lidt!!!
Det fortjener vi <3

Ciao

Kia sagde ...

Wuhuuu, pandehår! Jeg ringer! :)

Kia.

Dagmar sagde ...

Jeg Kommer!

ROBERTA sagde ...

jeg kan rigtig gpdt li' trøjen du har på, på det øverste af de 3 billeder. hvor er den fra?

karla roberta sagde ...

og shorts

Kia sagde ...

Hej Roberta,

T-shirten er fra borders and frontiers og er designet af Danny Roberts. Jeg har den til salg på Trendsales:
http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=409378

Her har jeg også et par shorts til salg, der minder om dem jeg har på på dette billede. Dem jeg har til salg er fra Zara og det er dem på billedet også..

Kia.