30. juni 2009

Sommer i Europa.



Min skønne dejlige kæreste kom hjem fra Roskilde Festival i går aftes. Han var småfuld, ildelugtende og hans øjne flakkede. Chamerende! Det var dog alligevel dejligt at få ham hjem et døgns tid. Han smutter desværre igen senere i aften. Jeg tager selv på festival denne fredag. Glæder mig helt vildt! Jeg har været på festival siden 2003, med en enkelt afhopper det år hvor folk druknede i regn. Det gad jeg ikke.

Dagen er blevet brugt på cykeltur med min nye brugte cykel. Den er så sej - Der er kjoleskærm og dynamolygter på. Virkelig en luksuscykel. Jeg købte mig et par blomstede shorts i Topshop og drak en iskold cola ved kanalen v. Gammel Strand. Dejlig sommerdag. Nyd den derude!

7 kommentarer:

Lise sagde ...

Bliver simpelthen nødt til at spørge hvad en kjoleskærm? En eller anden fantastisk opdagelse jeg ikke kender til? :D

Pixels og Poesi sagde ...

wow hvor bærer du bare den kjole flot!

Kia sagde ...

Hej Lise og Betinapple,

Hehe, det kan jeg godt forstå at du undrer dig over. Jeg vidste det heller ikke selv før min kloge kæreste fortalte mig det. Min cykel er en ældre hjemmehjælpercykel og her har man fokuseret meget på at der er en cykelskærm på baghjulet, der forhindrer kjolen i at blæse ind i hjulet. Smart.

Tak for rosen. Det var sødt sagt.

Kia.

Stine sagde ...

Hvor er din fine ring fra?!

Kia sagde ...

Hej Frk Nør,

Den er fra H&M.. :)

Kia.

Sanne P sagde ...

2 ting:

1) Fine sandaler - jeg er selv rigtig glad for mit par ;)

2) Jeg står og mangler en ny-brugt cykel, så må jeg måske høre, hvor du har de fra??

Kia sagde ...

Hej Sanne,
Jeg er også glade for mine!
Min kæreste fandt min cykel i et familiemedlems kælderrum og gjorde den herefter lidt i stand. Prøv dba.dk. Der er mange fine cykler til salg.

Kia.