15. juni 2009

Weekenden i billeder.


Fredag - Jeg fandt dette billede på facebook. Her kan I lidt fornemme outfittet som jo bestod af læderbuks og kærestens skjorte. Nr. 2 fra venstre er undertegnede.

Lørdag stod i familiens tegn. Vi brugte dagen på at spise mad, kage, drikke øl, spille kongespil og gå til stranden. Virkelig god dag! I får her en fornemmelse af hvad jeg også er god til - nemlig at drikke bajers i solen :)

Privat badebro.

Skør kæreste og skør fætter i kæmpe bølger.


I skal også lige have et billede af dette lille vidunder. Hun hedder Molly og er den yngste af min mosters 3 mops. I kommer til at se meget til hende i næste måned, der skal jeg nemlig passe hende i 3uger her på Amagerbro. Det bliver så hyggeligt og jeg har på fornemmelsen at hun bliver flashet alt for meget her på bloggen. Arrrrrrrh, hun er for nuttet!

3 kommentarer:

Chris sagde ...

Hunden er for sød. Drømmer selv om en mops.

Chris.

Anne sagde ...

Super lækkert outfit på første billed ;)

Kia sagde ...

Hej Chris,
Det kan jeg godt forstå. Det gør jeg virkelig også..

Hej Anne,

TAK. Synes også selv at jeg var ret lækkert klædt på den aften.

Kia.