13. juni 2009

Weekenden.



Undskyld stilheden! Jeg har haft et par virkelig travle og spændende dage. Fredag arbejdede jeg 9 timer og tog derefter til middag med et par skønne mennesker fra mit studie. Vi endte aftenen på den glade gris, hvor vi nød livemusik og vodka-redbull.. Jeg var skidelækkert klædt på, desværre glemte jeg at få taget et billede. Men forestil dig dette - Læderbuks fra H&M, bustier fra Gina Tricot, statementhalskæde, flettet bælte fra AA og kærestens skjorte. Det var lækkert! Lige nu er jeg i sommerhus tíl min morfars 70års fødselsdag. Jeg er på en så crappy internetforbindelse at det gør helt ondt.. Ovenstående er dagens outfit. Jeg startede med at have de lækreste dyre strømpebukser på, indtil min mosters hunde hoppede op ad mig og rev dem i stykker. Måtte desværre også droppe de lækre sko, da regnen havde blødgjort hele græsplænen.. God aften derude.

3 kommentarer:

Anne Sofie sagde ...

Pssst. Vibeke har uploaded billeder af jer på facebook. ;)

(Virkelig underligt at jeg kender næsten alle dem du står sammen med, men ikke har set dig før?)

- AS

Anonym sagde ...

Moster siger: Nu er det jo " mode hunde " jeg har så det gør vel ikke noget ... og de var gået lidt i stykker da du kom :-)

Kia sagde ...

Hej AnneSofie - Det er mærkeligt! :) Men ret sjovt.. Jeg har selv lige set billederne..

Moster - Hehe ja, det er modehunde.. Så er det lidt okay.

Kia.