18. oktober 2009

I mine forældres entré.


Søndagen har stået på diverse familiebesøg og hygge. Jeg besøgte bl.a. min moster, onkel og deres hunde, heriblandt Molly, som nogle af jer måske husker.. Hun er savnet her på Amager.. Jeg indviede også mine nye støvler og min nye taske i dag. Denne uge skal gå med arbejde, skole og presseuge hos diverse PR-firmaer. Jeg forudser en travl uge! Håber at I har haft en god weekend!

Dagens består af støvler og taske fra friis og co., leggings og tank fra gina tricot og tee fra topshop.

9 kommentarer:

MY CLOTHING BLOG sagde ...

Det lyder da Som en spændende uge du får dig, med alle pr-firmaerene :) skal du forbi h&m's showroom?

Knus nicklas :)

camilla sagde ...

åh jeg er så misundelig fordi du har de støvler! Hvis du engang (meget snart) bliver trætte af dem, har du en køber lige her :D

Catherine sagde ...

Saa fed stil du har! Foelger allerede din blog meeeeget flittigt. Er vild med indgangsvinklen - fierce paa SU. Tjek meget gerne min blog ud.
Alt det bedste, Cathrine

Kia sagde ...

Hej Nicklas, Camilla og Cathrine,

Jeg skal forbi H&Ms showroom, men først i næste uge igen. :)
Bliver nok aldrig træt af dem, elsker dem indtil videre.. Men jeg husker dig!
Tak for komplimentet, kigger forbi, Cathrine..

God dag,
Kia.

camilla sagde ...

købte du dem på strøget, Kia og kan du huske om der er flere tilbage? :D

I got to have 'em! :D

Anonym sagde ...

Hvor skal du så hen og se nyt tøj?:)
Kh Anita

Kia sagde ...

Hej Camilla,

Jeg hentede dem på Købmagergade forleden. Tror at de havde flere. Kan godt forstå at du vil have fat i dem. Jeg havde dem også på hjernen.. :)

Hej Anita,

Jeg skal forbi diverse PR-firmaer og så et smut forbi H&M home, samsøesamsøe, monki, diesel.

Anonym sagde ...

HEEEY KIA
Du styre for vildt!
Vi elsker åbenbart alle tre
Elin KLing:)

Hilsen dine to største fans 4-ever


YOU ROCK
LIKE MADNESS

Kia sagde ...

WUHUUUU! ELler.. Ok. Tak.

Kia.