5. april 2009

Blogs der inspirerer mig.

Jeg har redigeret i min "Blogs der inspirerer mig"-liste. Nye er kommet til og blogs der ikke er levende mere er blevet fjernet. Jeg kan bl.a. anbefale dig at klikke forbi:
Engla's showroom her.
A fashion tale her.
Style.dk her.
Ellen Claesson her.
Den franske streetstyle blog NAST her.
Ungt blod her.
La petite nymphéa her.
Ruterjenta her.
Life by Ida her.

Hvis jeg ved en fejl har slettet din blog fra listen eller hvis du gerne vil på inspirationslisten eller hvis du kender andre inspirerende blogs, så læg gerne et link til mig i kommentarfeltet.. Jeg elsker at falde over nye spændende blogs.
God søndag! Kia.

14 kommentarer:

Rikke sagde ...

En inspirationskilde: Det er ikke helt det samme vi beskæftiger os med, men du inspirerede i hvert fald mig til at starte en blog.
Ny: Ja det er den i hvert fald, kun få dage gammel.
Spændende: Ja det synes jeg selv..
www.frkfnug.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej Frk. Fnug. Det er jeg rigtig glad for at høre. Vil helt sikkert følge din blogs udvikling og sætte dig på inspirationslisten på et tidspunkt! God søndag.

Jannemieke sagde ...

Hvis du er interesseret i vintage, så prøv den meget flotte svenske blog: vintageportalen.se. Masser af sjove ting om vintagetøj og boligindretning.

MAB sagde ...

Hej Kia, har vist skrevet til dig før, men du får lige min blog igen alligevel. Du var en af de første modebloggere jeg læste, og det inspirerede mig meget, her er min og min venindes blog http://highstreetheels.blogspot.com/
håber du vil finde den interessant (:

Signe sagde ...

Du må da meget gerne kigge forbi min:)

http://stars-in-our-eyes.blogspot.com/

Anne sagde ...

Hej Kia
Jeg tror nok, du engang læste min gamle blog, som jeg stoppede med at opdatere for et halvt års tid siden... Nu er jeg begyndt at blogge igen på en ny adresse: http://annev-blog.blogspot.com
Du er mere end velkommen til at følge med!
/Anne V

Eliese L. sagde ...

Så gøy at bloggen min er i listen av dem som inspirerer deg :]
Jeg har ikke sett bloggen din før, men den er utrolig fin og jeg liker den godt! Kommer til å følge med på den :]

Hilsen Eliese

Julie G sagde ...

Du må da gerne kigge på min hvis du vil :) Den er hovedsageligt om hip hop og soul-musik, men ellers er der alt fra en Daft Punk-skrifttype til en stepdansende Fred Astaire..

Style.dk sagde ...

Hello,
linket til style.dk virker ikke :)

Kia sagde ...

Jannemieke - Den har jeg tilføjet og vil følge. Tak for link.
mab - Tak for link, vil helt sikkert følge jeres udvikling. Fedt at jeg inspirerer nogen.. :)
Signe - Jeg kigger forbi :)
Anne V - Jeg er så glad for at høre at du er begyndt igen, du har været savnet. Til alle jer andre - Tjek annes blog!
Eliese L - Den er meget god og rigtig inspirerende. Fedt at du vil tjekke min.
Julie G - Jeg elsker musik, så din blog vil blive besøgt meget af mig..
Style.dk - Det virker nu..

Kia sagde ...

Hva? Du burde være på listen! Giv mig to minutter..

linkkatalog sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
linkkatalog sagde ...

Hej Frk. Fnug,

Tak for en spændende blog. Du efterlyser gode links - kender du fx Paris.dk som også skriver om nye modetrends og oplevelser i Paris?

Venlige hilsner
Minna

Kia sagde ...

Hej Minna.. Jeg ved ikke hvorfor du henviser til Frk. Fnug her på min blog. Måske er der noget du har misforstået?

Kia.