14. april 2009

SU-venligt shoppetip - ELF.

Takket være Stine fra "Velkommen i rodebutikken" har jeg fundet denne webshop. Her sælger de dullegrej til SU-venlige priser. F.eks 15kr for en neglelak og 33kr for en minerallæbestift. I følge Stine er det ok kvalitet til prisen. Jeg fyldte for sjov min kurv med sindssygt mange neglelakker, lipgloss og makeupbørster og endte på de fantastiske beløb 198kr inkl porto. Jeg har dog endnu ikke bestilt noget derfra, da det ikke haster.. Mon jeg kan holde til det? Tryk her for at komme til ELF cosmetics webshop. Hvis man er lidt kritisk overfor de produkter man smører i ansigtet, kan man jo holde sig til neglelakkerne og makeupbørsterne. Har du bestilt fra ELF cosmetics før?
(Billede fra eyeslipsface.dk)

11 kommentarer:

Miss Blue Eyes sagde ...

Det er da en farlig side! Og så alligevel ikke... Jeg proppede grotesk mange varer i kurven og endte på 223,- kr inkl. forsendelse. Nu har jeg bestilt og så håber vi at det er godt.

Pixels og Poesi sagde ...

uha, nu er jeg snart nødt til at bestille derfra efter at have hørt så meget om det.

tænkte på Kia, er du også på jubii? og i så fald under hvilket navn? - hvis man må vide det ;)

Malene sagde ...

Jeg har bestilt en masse ting derfra - deres produkter til at putte på huden indeholder næsten alle parabener og jeg har derfor skilt mig hurtigt af med concealer og pudder.

Øjenskyggerne er super lækre, og børsterne lige så.

Deres lakker er flotte i farverne, men holderi kke så længe - så en klar lak oven på ville være en god idé!

Håber i kan bruge en anmeldelse:)

My sagde ...

Jeg købte en hel kurv fuld forleden dag og venter spændt på at modtage. Jeg fandt rabatkoden Beautycrunch, den giver 10% i rabat. Så jeg fik 19 produkter (både børster, lakke og øjnskygger) for under 300 kroner :-)

Mailo sagde ...

har du læst dette indlæg? http://discountliv.blogspot.com/2009/04/rabat-pa-elf-lidt-advarsler.html

- Jeg tænkte mig ihvertfald om en ekstra gang, og har derfor ikke købt noget fra ELF :)

Kia sagde ...

Missblueeyes - Det virker farligt, men er det slet ikke.. Genialt.. :)

Betinapple - Ja, du må hellere komme igang.. Jeg har vist en brugernavn på jubii: fierceogfattig. Men jeg kigger kun på hvad I skriver derinde engang i mellem. Hvorfor? Du er på TS, så jeg hos acie? Hvad er dit navn, skal da se om du har noget godt til salg..

Malene: Tak for anmeldelsen.. Jeg ville nok også nøjes med neglelak, børster og læbeting derfra. Man behøver jo ikke ligefrem at smøre parabenerne ind i huden.. Neglelak til 15kr forventer jeg ikke holder uendeligt. Jeg kan godt leve med to dage..

My - Tak for rabatkoden, den er der sikkert nogen der kan få glæde af. Giv gerne en anmeldelse når du modtager varen.

Mailo - Ja, det har jeg læst. Jeg er ikke meget sart, så jeg kan godt købe neglelak, læbeting og børster derfra uden at få dårlig samvittighed.. :)

Pixels og Poesi sagde ...

åh, er såmænd bare nysgerrig :) hedder BetinaBL på ts. har dog ikke så mange ting på pt. men regner med at putte lidt på i aften :)

Vibeke sagde ...

@ Mailo: Jeg vil bare sige, at jeg også kunne finde på at købe både neglelak og makeuppensler derfra. Og så er ELF jo ikke værre end andre steder.

- Vibeke

Kia sagde ...

Vibeke - Ja, og hvis man kigger på indholdet af sin mascara eller dagcreme vil man nok også finde lidt ting der ikke er godt for nogen.. :)

Isabella sagde ...

Hej piger.
Er det ikke denne side i har bestilt fra ? http://www.eyeslipsface.com/default.asp
Min bestilling vil ikke gå igennem?
Hvad skriver I i felterne
Og hvorfor kan man kun vælge USA og Canada under Country ?
Apt./Ste.
City
State
Country
??

Kia sagde ...

Hej Isabella.. Prøve at bestille over eyeslipsface.dk.

Kia.