29. april 2009

Monki-overload.

Jeg er blevet inviteret til noget PR-monki-fremvisningsnoget i dag i Bådsmandstræde. Jeg har også modtaget en invitation til deres åbningsfest i morgen aften. Dette sammenholdt med at jeg var i begge Monki-butikker i Malmø i lørdags gør at jeg dropper PR-delen i dag. I morgen er der åbningsfesten fra kl 20 til midnat. Jeg tror det er åbent for alle, ved bare ikke hvor man melder sig til. Nogen der har styr på det? Kommer du?
Edit: Hvis du vil med til åbningsfesten i aften, altså Torsdag d. 30.4. kan du melde dig til her: www.monkigirl.com/dk, tak til Line for info!

7 kommentarer:

Charlotte D sagde ...

Blev også inviteret til begge dele, og det er mit indtryk, at man skulle RSVP på dem begge. I forbindelse med deres presse event skulle man maile tilbage til dén mail adr, der stod i invitationen, og til åbningsfesten skulle man svare tilbage/tilmelde sig via linket i dén invitation ;)

C

Kia sagde ...

Hej Charlotte.. Tak for svar. Den er jeg helt med på.. Jeg er bare i tvivl om hvor de der ikke har modtaget en invi kan melde sig til festen. Har nemlig hørt at den er for alle.

Kia.

mille sagde ...

lyder rigtig spændende, ville også komme hvis det ikke var fordi jeg er med til et event hvor jeg får PR for at donere mine design til velgørenhed :D

Håber er følger billeder

Charlotte D sagde ...

Hmm så er mit svar FISK ;-D

Anonym sagde ...

Åbner butikken fredag formiddag?
Glæder mig simpelthen så meget!
Kh Lea

Kia sagde ...

Hej Lea. Ja, det gør den. I dag er det åbningsfest. Du kan melde dig til her:

www.monkigirl.com/dk

Kia.

Dagmar sagde ...

Hej Kia
Ja, jeg kommer i aften, glæder mig meget.

//frøkenfashion