28. april 2009

Seneste køb fra Malmø.

Sandaler med snøre fra Monki.
Fin blød tee med små skulderpuder fra Weekday.
Hvid denimjakke fra h&m. Kortærmet oversized blazer fra h&m trend. Se den "in-action" her.
Armbånd fra JC. Revolverhalskæde fra JC. Halskæde fra h&m.
Grå jerseyshorts fra h&m.

Opfyldning i makeuppungen - Mascara og mineralfoundation fra Maybelline. Derudover har jeg byttet mig til et par strømpebukser fra Lindex, som min kære moster har fortrudt. Hun skulle have en revolverhalskæde i bytte, så jeg købte to.

Jeg kan anbefale shopping, spisning og hygge i Malmø. Alting er meget billigere. Tøj og madvarer er generelt billigere end i DK også er der den lave svenske krone, som yderligere gør at alting er billigere. Det varmer i min pengepung. Jeg har planlagt endnu en tur til Malmø med min veninde Katia. Det er for nemt at tage afsted, når man bor 20min. derfra. Go Malmø!

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

fede køb. jeg elsker den hvide denimjakke. perfekt.

Anonym sagde ...

Armbåndet fra JC er perfekt! :)

Anonym sagde ...

Skoene har jeg også og er mega glad for dem. Men beware: kvaliteten er SÅ dårlig. Farven blegner og syningerne går. Men det er vel hvad man kan forvente til prisen...

:-)

Johanne Brønden sagde ...

ELSKER sandalerne! skal også købe dem når Monki åbner i kbh :)

Anonym sagde ...

Arrr - Kan slet ikke vente til monki kommer til DK i næste måned! Super lækre sandaler du fik med dig hjem der :)

MAB sagde ...

Super fedt armbånd, hvor meget har det kostet?
Og til Signe som også har skoene - jeg har dem også, og lige i mit tilfælde holder de sku meget godt :)

Mai sagde ...

JC? Hvad er det? :)

Kia sagde ...

Christine T - Ja, det er det nemlig! :)

Signe - Tak for oplysningen. Det vil jeg være opmærksom på.

Johanne - Ja, det kan jeg godt forstå. Jeg er spændt på priserne i Dk.

Moi - Det bliver skønt, med monki i nærheden.

mab - Armbåndet kostede mig 89 SEK. God pris.

Anonym - JC står for Jeans og clothes og vi har ikke butikken i DK, men den findes i Malmø.

Kia.

Anonym sagde ...

Hm, så har jeg måske fået et dårligt par... Jeg synes i hvert fald de er sjældent uholdbare...

Kia sagde ...

Hej signe,
Mine er ret nye, så jeg kan af gode grunde ikke udtale mig om skoenes kvalitet. Men det gør satme ondt at gå til! :)

Maria sagde ...

Øj en fabulous tee! Mon den er at finde i Weekday i Kbh her i maj? Jeg skal nemlig en tur fra Jydelandet til Djævleøen snart, så ville super gerne have fat i en. Hvad var prisen på den, btw? :)

Super lækre køb du dér har gjort dig!