18. april 2009

Kongens have og fine strømpebukser.



Jeg er så glad for mine tofarvede strømpebukser! :)
Jeg mødtes med min veninde Nina i Kongens have kl 13. Vi havde hjemmelavede pizzasnegle (lavet af undertegnede), marcipanæg, frugt og somersby. Det var så hyggeligt og dejligt at komme ud i solen.
Derudover var jeg lige en tur i Weekday for at købe denne bikini til min søster. Jeg kan oplyse jer om at "New York"-tees i flere farver, er tilbage i hobetal. Kom afsted!
Målet for resten af dagen er at færdiggøre eksamensopgaver. Håber I nyder solen!

8 kommentarer:

Sacha sagde ...

Hvor ligger Weekday henne i København?

Har hørt om det flere gange og nu bliver jeg lidt nysgerrig.

Kia sagde ...

Hej du. Virkelig yndlingsbutik! Jeg elsker den. Weekday ligger i Vestergade i enden mod Rådhuspladsen. For dem, som ikke er så kendte i KBH, er Vestergade den gade hvor du finder A-bar og Krasnapolsky, så ved de fleste hvor Vestergade er.. :)

Afsted! Og god weekend.
Kia.

MAB sagde ...

Hey Kia, har også købt strømpebukserne for lidt tid siden - den ene side er meget nylon agtig, så ville lige høre dig, om de er holdbare, eller om man skal passe lidt på, nu hvor du har haft dem på?
Mvh Maria :)

Kia sagde ...

Hej mab.
De er ret skrøbelige.. Så jeg er meget forsigtig med dem.. :) Men de er så fede!

Anonym sagde ...

Hejsa. Hvor har du købt strømpebukserne, synes ikke jeg kunne læse det nogen steder:)

Kia sagde ...

Hej. Nej, det har jeg glemt at skrive. De er fra Gina Tricot til 79kr.
God aften, Kia.

MAB sagde ...

Jeg passer godt på dem så og held og lykke med dine også :)

Kia sagde ...

mab - 1000tak. Jeg er super glad for mine..