2. april 2009

Too much time means DIY.

Jeg klippede lidt i en masse tøj i fredags. De øverste grå var et par aflange shorts med dårlig pasform og de nederste var et par knickers, som jeg bestemt ikke vil gå i til sommer. Sådan kom de til at se ud og som i kan se er jeg lidt vild med opsmøg af en eller anden grund. Måske bliver de blå klippet kortere uden opsmøg, det overvejer jeg lige. Jeg klipper også i gamle t-shirts og alt muligt, lidt en mani. Klip klip klip.. Klipper du i dit tøj for tiden?

6 kommentarer:

LostInHerDreams sagde ...

Jeg har klippet i en kjole størrelse 10 år xD Det blev til en vældig fin vest, så du er ikke den eneste nej :)

Tilde Mariann sagde ...

Jep! Det gør jeg! H&Ms herre-tees er fantastiske at gå amok med en saks på! :)

Kia sagde ...

Lostinher..: Ja, det så jeg lige! God ide! :)

TildeMariann: Åhh, ja.. Det må jeg lige se på.. Klip klip klip..

Kia.

navn sagde ...

Jeg kan slet ikke lade være med at klippe i mit tøj, en t-shirt hat lige mistet kraven og nogle slidte jeans er blevet til nogle fede shorts. Det er jo genialt hvad man kan gøre med en saks(:!

navn sagde ...

Foresten syntes jeg det ser rigtig fedt ud med opsmøg til de blå..

Kia sagde ...

Ok, jeg overvejer at klippe opsmøget af på de grå.. Nu må vi se.. :)