16. april 2009

It's up to you, New york.


Få lidt New York i hverdagen, MTWTFSS Weekday 150kr.

9 kommentarer:

Rikke sagde ...

Den er super fed Kia!! Lige tilpas seethrough og loose. I like :)

Anonym sagde ...

Uh den er lækker!
Den er godt nok også allerede her kl 15.30 blevet flashet meget i blogland.. se bare Elin Kling og hendes assistent Emma på Emsedge :) heldige dig, det er virkelig en lækker bluse!

Rikke sagde ...

Jeg synes den er meget federe i hvid end rød :)

Acie sagde ...

Ej Kia! Har du lige købt den idag? Jeg var derinde og lede efter den tirsdag morgen nemlig!

Kia sagde ...

Frk. Fnug - Tak. Den er nemlig lige tilpas.. Og ja, hvid er bedre end rød.. :)
Anonym - Ja, jeg så godt at Emma Elvin omtrendt på samme tid udgav et indlæg med den.. Sjovt. Den er jo også billig, men virker ikke billig - Stoffet er så blødt og dejligt.
Acie - Ja, lige idag efter skole. Var også inde og kigge i onsdags der havde de den ikke. Jeg kom alligevel forbi idag (ej, okay, det var lidt en omvej), og der hang denne i min størrrelse tilbage. Måske er det en returvare? Du må ind og kigge den næste tid..

Kai.

Katrine sagde ...

Hej Kia! Jeg har tilladt mig at låne dit billede af blusen på bøjlen til min blog. Håber det er OK - ellers må du lige sige til (;
/Katrine
ps. tak for en skøn blog!

Kia sagde ...

Hej Katrine,

Det er bare helt iorden. Godt du siger det.. Ellers er credit fint med mig.. :)

Selv tak. Din blogs udvikling følger jeg med spænding.

Kia.

Unknown sagde ...

hvilken butik kan den købes i?

Kia sagde ...

Hej Maria.

Weekday i Vestergade.. :)