15. april 2009

Seneste køb - Genbrugen.

Pink kort blazer til 48kr.Off-white blazer til 68kr.
Hvid lang blazer til 78kr.
En tur i den lokale genbrug på Holmbladsgade (hvor jeg før har været heldig, se selv her..) fandt jeg disse tre fine ting. Jakkerne minder mig om Stella Mccartneys ss09-kollektion. 194kr måtte jeg af med - lidt dyrt for bedstemors rober, men det er gode jakker i god kvalitet uden pletter.. Vil skifte knapperne på den pink blazer til sorte knapper. Den hvide blazer har gulige knapper, de skal skiftes til sorte eller guldknapper..
Kan du lide dem? Stylingforslag modtages gerne..

6 kommentarer:

Pixels og Poesi sagde ...

de er super fine! kan specielt godt lide den korte hvide. jeg ville nok bruge den med skinny jeans, tanktop og heels eller over en sort sort/grå/lyngfarvet basis kjole med korte støvler eller wedges.

- Betina

Anonym sagde ...

rigtig lækkert. Jeg vil bruge det hvide med en blomstret kort kjole og platforms.

Mailo sagde ...

er vild med den lange hvide! Ville ikke selv have købt to hvide, som minder så meget om hinanden, men hvis knapperne ikke bliver i samme farver tror jeg det bliver meget fedt :)
Den i pink er ret nice til dig, men den farve holder slet ikke ved mig..

Kia sagde ...

Betinapple - Tak og gode stylingtips forresten..
.Avano - Godt tip! :)
Mailo - Det ligner at de begge er hvide men den ene er meget ægskalsagtig i farven..

. sagde ...

wow, sikke en butik! Hvor på Holmbladsgade er det?

Kia sagde ...

I starten af holmbladsgade. V. metroen. :)