5. april 2009

Min weekend - Forår.

(Billedet tog jeg i september 2008)
Så blev det forår i København. Vejret er dog lidt gråt og kedeligt når jeg kigger ud af vinduet nu. Fredag morgen kastede jeg min læderjakke på og tog til 4 timers religionsundervisning på seminariet. Alle folk var glade og solen bankede ind ad vinduerne. Senere mødtes jeg med min kæreste på Frederiksberg, her gik vi ind til centrum ad Gammel Kongevej. Kl 16 tog jeg til Valbyhallen, hvor kvindemessen Lafemme09 var åbnet. Her gik jeg rundt med min søster i to timers tid, mens vi så på mor-agtig mode, private kosmetikmærker og så var ham der fra melodi grand prix der vist også. Ikke den store succes. Derefter mødtes jeg med min kæreste og hans rare ven K på Nyhavn. Vi afsluttede dagen med late night dinner på en italiensk restaurant i indre by. Hvilken fantastisk fredag! Lørdag blev brugt i forstæderne. Nu sidder jeg her i min lejlighed og overvejer hvad dagen skal gå med. Måske vil jeg tage en tur i Fields, de har åbent denne søndag.

På tirsdag tager jeg på påske roadtrip til Tyskland med min kæreste.. Hvad skal du lave i påsken?

Ingen kommentarer: