27. april 2009

Søndag - Konfirmation.



(Husk nu at klikke på billederne for at se en større version, ik?)
Sikke nogle dage, jeg har haft! Du har sikkert læst om Malmø-tur og grill på Islands Brygge i Lørdags.. Søndag morgen kørte vi fra Amager for at deltage i konfirmation hos min kærestes lillebror. Vi deltog i kirken og var de sidste der gik fra festen, som blev afholdt i forstæderne. Vi havde begge drukket og efterlod derfor uno'en ved festlokalet. Heldigvis havde vi en seng hos mine forældre meget tæt på. Vi afhentede uno og klarede diverse ting hos familien og er først lige kommet hjem til vores lejlighed nu. Shit, jeg er træt.

Ovenstående er mit festoutfit. Jeg er specielt glad for min kortærmede blazer fra H&M trend fundet på udsalg i Malmø og mit fine armbånd fra JC i Malmø. Armbåndet vækkede forresten spejderen i flere mænd til konfirmationen igår: "Årh hvad, der er et råbåndsknob på din arm.." :)

Solen skinner, himlen er blå. Nyd dagen. Kia.

6 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Hvor ser du fin ud :) Det er fedt armbånd!

- Vibeke

Anonym sagde ...

Det er deligt at se noget mere af dig :D hæh.. dit røde hår er jo FAB!

Camille sagde ...

Ih hvor er du fin -og så kan jeg godt lide du også har sort på i solskin :)

Kia sagde ...

Hej alle. Tak skal i have. Er også virkelig glad for mit armbånd, mit røde hår og sort tøj.. :)

Første billede med ansigt. Det er jo stort..

Kia.

Anonym sagde ...

Kia du ser bare fantastisk ud :-)
rigtig fin !!
Knuzz Din mor

Kia sagde ...

Hej mor.. :)

Tak!