26. april 2009

Min Lørdag i billeder.

Denne lørdag brugte jeg i Malmø med min veninde Nina. Vi fik begge købt en masse fine ting. Jeg fik bl.a. købt mig Monkis flade snøre sandaler og JC's revolverhalskæde. Alt dette må I se i morgen, da jeg, mens du læser dette, er til konfimation hos min kærestes lillebror. Anyways, vi afsluttede shoppingen i Malmø med dejlig sushi til god pris.. Den svenske krone er lav og så er mad generelt billig i Sverige. For to af disse anretninger kom vi af med 200 svenske kroner i alt. Det er ca. 140 danske kr. Jeg ved ikke med priserne på sushi i hele DK, men i København og omegn er sushi forholdsvis dyrt. Mmmmhhm, sushi: Nina havde et par ballerinaer på, som gjorde ondt på hendes fødder. I monki faldt vi over disse fine gårdsangersko med blomsterprint til 180sek. De måtte på fødderne med det samme, så hun kunne klare resten af dagen i Malmø. Jeg er vild med dem. De er så fine!
Vi afsluttede dagen med pølsefest på Islands brygge, hvor vi mødtes med min kæreste, hans ven Kenny og dennes kæreste Malene. Mmmhhhmm, pølsefest.
Som sagt er dette et planlagt indlæg, så lige nu sidder jeg til konfimation. Billeder af mine køb, mit outfit til konfirmation og generel blogging vil nok først være aktuelt på mandag. Jeg håber at I har nydt det skønne vejr. God søndag.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Å, jeg har også shoppet de skoene i Malmö! Ved du at Monki åpner i København i mai? Det blir sgu vildt!

Katia sagde ...

Jeg glæder mig til jeg skal med til Malmø en dag, ser super hygge ud.... Så gentager vi succesen! - Er du up for it? :)

Håber du har haft en god dag med svigermekanikken og festivitas!

Host host herfra :)

Kia sagde ...

Myldretid - Det bliver så dejligt at Monki kommer tæt på.. :)

Katia - Vi to har vist en aftale..

Anonym sagde ...

fede skooo!

monki i jylland nu!