2. april 2009

Dødt kamera og 3 kugler is.

Mit kamera, som i virkeligheden ikke er mit kamera, er dødt. Helt dødt. Jeg er flad studerende og et nyt kamera er ikke lige på min top 5-liste over vigtige investeringer i de kommende måneder. Her står bla. en psykodyr bilforsikring, vægtafgifter, pakeringstilladelser og andre uinteressante ting, som koster en halv bondegård. Jeg må finde på noget med et nyt kamera. Kia har en plan..
NU vil jeg gå ned i den lokale paradis-is og købe 3 kugler. Mhhhm.

2 kommentarer:

MAB sagde ...

Hey Kia, der ligger en lille kamerabutik på hjørnet af Holbergsgade og Tordenskjoldsgade, hvilket er i lige i nærheden af Kgs. Nytorv. Jeg var derinde forleden, og indtil på onsdag kører de tilbud med nogle udemærkede kameraer, bl.a. et til 899 og et til 999 (det var de billigste.) Hvis du bor tæt på kan du jo tjekke det ud, så du kan få dig et nyt kamera - forholdsvist vigtigt at have som blogger ;)

Kia sagde ...

Hej. Tak for rådet! Jeg bor i nærheden af kongens nytorv, så måske skulle jeg gå forbi inden på onsdag og se om der kan findes penge til et billigt, men godt kamera. Tusind tak for rådet! :)
Kia.