22. april 2009

Jeg er en fri kvinde igen.

Jeg har brugt dagen ude på seminariet, hvor der er store afleveringsdag. Jeg afleverede i alt 2 stk eksamensopgaver. Opgaverne har fyldt hele dette semester og vi har næsten ikke snakket om andet end eksamensopgaver i disse to fag. Jeg føler mig fri nu, men er det ikke, for om ikke så længe starter eksamenstiden. I mit tilfælde vil den indeholde en skriftlig og to mundtlige.. Pewww..
Mit outfit i dag er præget af at min morgen blev brugt på at have printerproblemer (go figure, hvorfor skal man ALTID have printerproblemer, når det kniber med tid og det er vigtigt?) og almindelig stress over opgaveaflevering.. Jeg vil kalde dagens for et af mine "save"-sæt - et sæt tøj, der bare altid fungerer ligegyldig hvad. I mit tilfælde er det stramme velsiddende bukser, lang nedringet tee med bindebånd og blazer med opsmøg. Har du et "save"-sæt?

5 kommentarer:

Susie sagde ...

Lærer- eller pædagogseminaret?

Susie

Kia sagde ...

Lærerseminariet.. :) Jeg starter på 4. og sidste år til september.

Kia.

Laura sagde ...

Jeg har et save-sæt, som består af only jeans, H&M t-shirt med print, og en lædervest. Godt at have hvis man nu har travlt :)

Signe B sagde ...

Chinos eller bare jeans, allstars, neutral t-shirt, stort tørklæde og store briller. Så er den der ;) Det er i hvert fald mit savesæt!

Kia sagde ...

Hej Laura og Signe.
Det lyder også som nogle sæt jeg kunne hoppe i når jeg ville køre den sikre stil. God weekend.